Pregled bibliografske jedinice broj: 815297
Rad i uloga družina u poticanju učeničkoga stvaralaštva
Rad i uloga družina u poticanju učeničkoga stvaralaštva // Journal of education and training studies, 4 (2016), 4; 93-104 doi:10.11114/jets.v4i4.1319 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 815297 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rad i uloga družina u poticanju učeničkoga stvaralaštva
(The Work and Role of Extracurricular Clubs in Fostering Student Creativity)
Autori
Kuhar, Kristina ; Sabljić, Jakov
Izvornik
Journal of education and training studies (2324-805X) 4
(2016), 4;
93-104
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
literarne družine; recitatorsko-dramske družine; novinarske družine; filmske družine; stvaralaštvo učenika
(literary clubs; poetry recitation and drama clubs; journalist clubs; film clubs; student creativity)
Sažetak
Izvannastavne su aktivnosti važan dio odgojno-obrazovnog procesa koje omogućuju učenicima da produbljuju svoja znanja i razvijaju različite sposobnosti, zadovoljavaju svoje stvaralačke potrebe te stječu kulturu slobodnog vremena. One otvaraju prostor za prisniji odnos između voditelja i učenika, potom za otvoreno i spontano ponašanje učenika, slobodu u organizaciji i provođenju rada. Takve aktivnosti pogoduju poticanju stvaralaštva jer služe otkrivanju i rješavanju problema te oslobađanju od stereotipne, tradicionalne nastave u kojoj je učitelj u središtu. Ovaj rad bavi se ulogom literarnih, recitatorsko-dramskih, novinarskih (radijskih) i filmskih družina u poticanju stvaralačkih sposobnosti učenika. Pregledavanjem školskih kurikuluma školske godine 2014/2015. osnovnih i srednjih škola u Osijeku (Republika Hrvatska), utvrđuje se koje vrste družina djeluju u školama, koje su najčešće te jesu li one zastupljenije u osječkim osnovnim ili srednjim školama. Na osnovi informativnoga razgovora i aktivnoga promatranja opisuje se i analizira rad 21 družine vezane uz nastavu hrvatskoga jezika i književnosti te utvrđuje koliko družine utječu na literarno, recitatorsko-dramsko, novinarsko i filmsko stvaralaštvo učenika na konkretnim primjerima u praksi na čijim se stvaralačkim rezultatima potkrepljuju teze rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Academic Journals Database
- BASE (Bielefeld Academic Search Engine)
- CNKI Scholar
- Crossref
- ERIC
- Google Scholar
- IE Library
- JournalTOCs
- LOCKSS
- MediaFinder.com
- Open J-Gate
- PKP Open Archives Harvester
- ScienceGate
- SHERPA/RoMEO
- The Standard Periodical Directory
- Ulrich's
- Worldcat