Pregled bibliografske jedinice broj: 812641
Eko hoteli kao poduzetnička aktivnost u Republici Hrvatskoj
Eko hoteli kao poduzetnička aktivnost u Republici Hrvatskoj, 2016., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 812641 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Eko hoteli kao poduzetnička aktivnost u Republici Hrvatskoj
(Eco hotels as entrepreneurial activity in the Republic of Croatia)
Autori
Majurec, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.04
Godina
2016
Stranica
45
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
poduzetništvo; eko turizam; eko hoteli; eko certifikati
(entrepreneurship; eco tourism; eco hotels; eco certification)
Sažetak
Republika Hrvatska je tradicionalno i turistički orijentirana zemlja. Rast turističkog prometa posljednjih godina pokazatelj je da je turizam glavni generator za razvoj poduzetništva Hrvatske. Na tržištu potražnje raste preferencija turista za specifičnim vrstama turizma kao što je i sam eko turizam. Ekološki osviještene osobe kao i osobe koje cijene prirodu i njezinu ljepotu, spremne su izdvojiti dodatna sredstva za smještaj kako bi uživale u blagodatima prirode i svim vrijednostima koje ono sadrži. Sa kvalitetom s jedne strane i sa održivim turizmom s druge strane dolazi se do ključne investicije, a to su eko hoteli. Eko turizam i eko hoteli su noviji oblik turizma gdje su investitor i sami gosti svjesni devastacije okoliša i narušavanja cjelokupne lokalne zajednice koju donosi razvoj turizma. Osviješteni gosti podupiru zaštitu prirode i okoliša u destinaciji koju su odabrali, kao i kulturnu baštinu lokalne zajednice. Turisti koji prakticiraju eko turizam razmišljaju o tome da za uloženi novac dobiju što kvalitetniju ponudu, ali isto tako žele što manje utjecati na područje koje su odlučili posjetiti. Eko hoteli su priznati objekti koji zadovoljavaju sve propise i koji posjeduju određene certifikate. Energetska učinkovitost, gospodarenje otpadom, tradicionalni recepti s naglaskom na domaćim proizvodima, širenje ekološke svijesti samo su neki od glavnih propisa, a svakako je to i simultano s kvalitetom i glavnim motivom dolaska osviještenih gostiju koji su spremni i platiti za takvu uslugu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad, stručni studij Poslovne ekonomije, smjer Turističko poslovanje