Pregled bibliografske jedinice broj: 811999
Psihološka perspektiva motivacije za čitanje
Psihološka perspektiva motivacije za čitanje // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 144-145 (2016), 118-119; 8-10 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 811999 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Psihološka perspektiva motivacije za čitanje
(Psychological perspective of motivation for
reading)
Autori
Nikčević-Milković, Anela
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 144-145
(2016), 118-119;
8-10
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
čitanje ; motivacija ; strategije ; poticaji
(reading ; motivation ; strategies ; incentives)
Sažetak
Članak se bavi psihološkom perspektivom motivacije za čitanje. Definira se čitanje kao psihološki konstrukt, opisuju potrebni poticaji za čitanje, objašnjavaju motivacijski aspekti čitanja, strategije čitanja osnovna metoda poučavanja strategija čitanja, objašnjava razvoj potrebe za čitanjem i dr.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija