Pregled bibliografske jedinice broj: 811509
Sveobuhvatna analiza potreba studenata za korištenjem engleskoga jezika na stručnom studiju ekonomije i managementa
Sveobuhvatna analiza potreba studenata za korištenjem engleskoga jezika na stručnom studiju ekonomije i managementa // Od teorije do prakse u jeziku struke / Cigan, Vesna ; Omrčen, Darija (ur.).
Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2015. str. 117-138 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 811509 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sveobuhvatna analiza potreba studenata za korištenjem engleskoga jezika na stručnom studiju ekonomije i managementa
(A comprehensive analysis of students' English language needs in the undergraduate economics and management program)
Autori
Rajh, Ivanka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Od teorije do prakse u jeziku struke
/ Cigan, Vesna ; Omrčen, Darija - Zagreb : Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2015, 117-138
Skup
III. STRUČNO-ZNANSTVENI SKUP UDRUGE NASTAVNIKA JEZIKA STRUKE NA VISOKOŠKOLSKIM USTANOVAMA
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.02.2015. - 21.02.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
analiza potreba; poslovni engleski jezik; visoka učilišta
(needs analysis; business English; higher-education institutions)
Sažetak
U svrhu izrade novog nastavnog programa za kolegije Engleski jezik za ekonomiste i Poslovni engleski jezik, koji se izvode na 1. godini stručnog studija ekonomije i managementa na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa, nastavnički tim odlučio je provesti sveobuhvatno istraživanje potreba studenata s obzirom na njihovo postojeće znanje engleskoga jezika te situacije s kojima će se susretati tijekom studija. U radu donosimo prikaz rezultata dobivenih analizom kvantitativnih podataka prikupljenih anketnim upitnikom među studentima 4. godine te kvalitativnih podataka dobivenih iz polustrukturiranih intervjua s predmetnim nastavnicima. Osim toga analizirali smo i trendove razine znanja engleskog jezika prilikom upisa na studij, vrste srednjoškolskih programa koje završavaju naši studenti te dosad korištene udžbenike u nastavi jezika struke. Iako nam je triangulacija podataka iz različitih izvora omogućila donošenje pouzdanijih zaključaka na temelju kojih su već napravljene izmjene programa za navedene kolegij, cirkularna struktura procesa procjene ishoda učenja podrazumijeva neprestano prilagođavanje programa kako bi što bolje odgovorio na potrebe studenata i donio željene rezultate.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Ivanka Rajh
(autor)