Pregled bibliografske jedinice broj: 811391
Izvedba nastavne jedinice "Nominalna, relativna i konformna kamatna stopa" pomoću tehnika ERR okvira
Izvedba nastavne jedinice "Nominalna, relativna i konformna kamatna stopa" pomoću tehnika ERR okvira // 6. kongres nastavnika matematike
Zagreb, Hrvatska, 2014. str. 1-2 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 811391 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izvedba nastavne jedinice "Nominalna, relativna i konformna kamatna stopa" pomoću tehnika ERR okvira
(Realisation of teaching unit "Nominal, relative and conformal interest rate" using ERR framework techniques)
Autori
Akalović Antić, Josipa ; Harmina, Anita ; Milun, Toni
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
ISBN
978-953-6862-25-2
Skup
6. kongres nastavnika matematike
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.07.2014. - 03.07.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
aktivno učenje matematike ; ERR okvir ; poučavanje matematike ; suvremene tehnike poučavanja ; kamatne stope
(active learning of mathematics ; ERR framework ; teaching mathematics ; modern teaching techniques ; interest rates)
Sažetak
Često nastavnici matematike nove suvremene metodičko-didaktičke tehnike poučavanja smatraju neprimjenjivima u njihovoj nastavi, stoga je cilj ovog rada pokušati primijeniti takve tehnike na konkretnu nastavnu jedinicu. ERR je suvremena metodičko-didaktička metoda poučavanja koja se sastoji od faze evokacije (E), faze razumijevanja značenja (R) i faze refleksije (R). U ovom radu opisana je izvedba nastavne jedinice „Nominalna, relativna i konformna kamatna stopa“ iz predmeta Gospodarska matematika na prvoj godini prijediplomskog studija na Veleučilištu Vern' u akademskoj godini 2011./2012. prema ERR okviru za poučavanje. U fazi evokacije korištene su tehnike vođeno gledanje te razmisli i razmijeni u paru, u fazi razumijevanja značenja korištene su tehnike vođeno gledanje i minipredavanja, a u fazi refleksije tehnike Vennov dijagram, razmisli i razmijeni u paru i vodiči za učenje (izvedba u obliku pitanja točno/netočno). Rezultat primjene ERR tehnike bio je bolje usvajanje gradiva i veća motiviranost studenata u odnosu na prethodne generacije koje su obrađivale istu lekciju na klasičan način. U nastavi je težište prebačeno s nastavnika na studente, a sama nastava je bila aktivna i raznovrsna. Takav način rada zahtijeva više promišljanja, kreativnosti i pripreme, no također čini nastavnika zadovoljnijim. Također, ispostavilo se kako je ERR okvir lako prilagoditi raznim sadržajima ako se učini jedan pomak od klasičnog promišljanja o temi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb