Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 811391

Izvedba nastavne jedinice "Nominalna, relativna i konformna kamatna stopa" pomoću tehnika ERR okvira


Akalović Antić, Josipa; Harmina, Anita; Milun, Toni
Izvedba nastavne jedinice "Nominalna, relativna i konformna kamatna stopa" pomoću tehnika ERR okvira // 6. kongres nastavnika matematike
Zagreb, Hrvatska, 2014. str. 1-2 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 811391 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izvedba nastavne jedinice "Nominalna, relativna i konformna kamatna stopa" pomoću tehnika ERR okvira
(Realisation of teaching unit "Nominal, relative and conformal interest rate" using ERR framework techniques)

Autori
Akalović Antić, Josipa ; Harmina, Anita ; Milun, Toni

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

ISBN
978-953-6862-25-2

Skup
6. kongres nastavnika matematike

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.07.2014. - 03.07.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
aktivno učenje matematike ; ERR okvir ; poučavanje matematike ; suvremene tehnike poučavanja ; kamatne stope
(active learning of mathematics ; ERR framework ; teaching mathematics ; modern teaching techniques ; interest rates)

Sažetak
Često nastavnici matematike nove suvremene metodičko-didaktičke tehnike poučavanja smatraju neprimjenjivima u njihovoj nastavi, stoga je cilj ovog rada pokušati primijeniti takve tehnike na konkretnu nastavnu jedinicu. ERR je suvremena metodičko-didaktička metoda poučavanja koja se sastoji od faze evokacije (E), faze razumijevanja značenja (R) i faze refleksije (R). U ovom radu opisana je izvedba nastavne jedinice „Nominalna, relativna i konformna kamatna stopa“ iz predmeta Gospodarska matematika na prvoj godini prijediplomskog studija na Veleučilištu Vern' u akademskoj godini 2011./2012. prema ERR okviru za poučavanje. U fazi evokacije korištene su tehnike vođeno gledanje te razmisli i razmijeni u paru, u fazi razumijevanja značenja korištene su tehnike vođeno gledanje i minipredavanja, a u fazi refleksije tehnike Vennov dijagram, razmisli i razmijeni u paru i vodiči za učenje (izvedba u obliku pitanja točno/netočno). Rezultat primjene ERR tehnike bio je bolje usvajanje gradiva i veća motiviranost studenata u odnosu na prethodne generacije koje su obrađivale istu lekciju na klasičan način. U nastavi je težište prebačeno s nastavnika na studente, a sama nastava je bila aktivna i raznovrsna. Takav način rada zahtijeva više promišljanja, kreativnosti i pripreme, no također čini nastavnika zadovoljnijim. Također, ispostavilo se kako je ERR okvir lako prilagoditi raznim sadržajima ako se učini jedan pomak od klasičnog promišljanja o temi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url Anita Harmina (autor)

Avatar Url Toni Milun (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Akalović Antić, Josipa; Harmina, Anita; Milun, Toni
Izvedba nastavne jedinice "Nominalna, relativna i konformna kamatna stopa" pomoću tehnika ERR okvira // 6. kongres nastavnika matematike
Zagreb, Hrvatska, 2014. str. 1-2 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Akalović Antić, J., Harmina, A. & Milun, T. (2014) Izvedba nastavne jedinice "Nominalna, relativna i konformna kamatna stopa" pomoću tehnika ERR okvira. U: 6. kongres nastavnika matematike.
@article{article, author = {Akalovi\'{c} Anti\'{c}, Josipa and Harmina, Anita and Milun, Toni}, year = {2014}, pages = {1-2}, keywords = {aktivno u\v{c}enje matematike, ERR okvir, pou\v{c}avanje matematike, suvremene tehnike pou\v{c}avanja, kamatne stope}, isbn = {978-953-6862-25-2}, title = {Izvedba nastavne jedinice "Nominalna, relativna i konformna kamatna stopa" pomo\'{c}u tehnika ERR okvira}, keyword = {aktivno u\v{c}enje matematike, ERR okvir, pou\v{c}avanje matematike, suvremene tehnike pou\v{c}avanja, kamatne stope}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Akalovi\'{c} Anti\'{c}, Josipa and Harmina, Anita and Milun, Toni}, year = {2014}, pages = {1-2}, keywords = {active learning of mathematics, ERR framework, teaching mathematics, modern teaching techniques, interest rates}, isbn = {978-953-6862-25-2}, title = {Realisation of teaching unit "Nominal, relative and conformal interest rate" using ERR framework techniques}, keyword = {active learning of mathematics, ERR framework, teaching mathematics, modern teaching techniques, interest rates}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font