Pregled bibliografske jedinice broj: 8104
Pokušaj subklasifikacije teškoća čitanja
Pokušaj subklasifikacije teškoća čitanja // Rehabilitacija i inkluzija / Bašić, Josipa (ur.).
Zagreb: Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu, 1997. str. 102-103 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 8104 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pokušaj subklasifikacije teškoća čitanja
(Attempt to classify children with reading disabilities)
Autori
Vancaš, Mirjana ; Pašiček, Ljerka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Rehabilitacija i inkluzija
/ Bašić, Josipa - Zagreb : Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu, 1997, 102-103
Skup
Rehabilitacija i inkluzija
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.09.1997. - 26.09.1997
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
teškoće čitanja; vizualno; auditivno funkcioniranje; jezična obrada
(reading disabilities; visual processing; auditive processing; language processing)
Sažetak
Na uzorku od 60 djece s teškoćama čitanja i pisanja primijenjeni su zadaci za provjeru vizualnog i auditivnog funkcioniranja, te jezičnog znanja. Svrha je ispitivanja definirati moguće podskupine, odnosno klasificirati svakog pojedinog ispitanika prema rezultatima na pojedinim skupinama varijabli u "tipove" teškoća čitanja. Da bi se ostvario cilj, rezultati su standardizirani, a zatim su pojedinačni rezultati uspoređeni. Moguće je klasificirati ispitanike. S obzirom na razinu uspješnosti rješavanja zadataka u odnosu na skupinu bez teškoća čitanja, uočljivo je da u svim ispitanim zadacima dislektičari imaju mnogo slabije rezultate nego djeca bez teškoća, što nameće pitanje opravdanosti klasifikacije i mogućeg "taloženja" nekompetencija jednog područja na drugo.
Izvorni jezik
Hrvatski