Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 809428

Učestalost i oblici partnerstva između roditelja i odgojitelja


Nenadić-Bilan, Diana; Zloković, Jasminka
Učestalost i oblici partnerstva između roditelja i odgojitelja // Magistra Iadertina, 10 (2016), 65-78 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 809428 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učestalost i oblici partnerstva između roditelja i odgojitelja
(Frequency and forms partnership between parents and teachers)

Autori
Nenadić-Bilan, Diana ; Zloković, Jasminka

Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 10 (2016); 65-78

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
roditelji ; odgojitelji ; partnerstvo ; predškolska ustanova
(parents ; educators ; partnership ; preschool)

Sažetak
Na uzorku od 350 roditelja djece predškolske dobi provedeno je ispitivanje učestalosti i oblika realizacije partnerstva između roditelja i odgojitelja. Dobiveni rezultati ukazuju na nedovoljnu nazočnost pojedinih oblika partnerstva, što može priječiti odgojitelje u boljem poznavanju obiteljskog konteksta djeteta, dubljem razumijevanju djetetovih potreba i interesa te boljem razumijevanju roditelja i njihovih poteškoća u nošenju s roditeljskom ulogom. Unatoč nedovoljnoj razini postignutog partnerstva, roditelji su izrazili visoku razinu zadovoljstva suradnjom s odgojiteljima. Rezultati istraživanja ostvarenog partnerstva ukazuju na raskorak između predškolske teorije i prakse. Iako je svim ključnim zakonima i aktima o predškolskom odgoju te suvremenim istraživanjima potvrđen značaj uspostave partnerskih odnosa, rezultati našeg istraživanja ukazuju na njihovu nedovoljnu aktualizaciju u praksi predškolskog odgoja. U promoviranju važnosti ranog razvoja i odgoja djece te u pružanju edukativne potpore roditeljima valja kontinuirano provoditi temeljne oblike partnerskih odnosa između roditelja i odgojitelja te drugih stručnjaka u predškolskim ustanovama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Research on the prevalence and forms of partnership between parents of preschool children and preschool teachers were conducted on a sample of 350 parents. The results indicate insufficient presence of certain forms of partnership, which may impede the preschool teachers to better understanding of the family context of the child, a deeper understanding of children's needs and interests and a better understanding of parents and their difficulties in dealing with the parental role. Despite an insufficient level of achieved partnership, parents expressed a high level of satisfaction with the cooperation with preschool teachers. The research results of partnerships indicate the gap between preschool theory and practice. Although all key laws and regulations of the preschool education and current research confirmed the importance of establishing partnership, results of our study indicate their lack of updates in the practice of preschool education. In promoting the importance of early childhood development and education of children and in providing educational support to parents, the basic features of the partnership between parents and preschool teachers, as well as with other professionals in preschool education, should be implemented.



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Sveučilište u Zadru

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Nenadić-Bilan, Diana; Zloković, Jasminka
Učestalost i oblici partnerstva između roditelja i odgojitelja // Magistra Iadertina, 10 (2016), 65-78 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Nenadić-Bilan, D. & Zloković, J. (2016) Učestalost i oblici partnerstva između roditelja i odgojitelja. Magistra Iadertina, 10, 65-78.
@article{article, author = {Nenadi\'{c}-Bilan, Diana and Zlokovi\'{c}, Jasminka}, year = {2016}, pages = {65-78}, keywords = {roditelji, odgojitelji, partnerstvo, pred\v{s}kolska ustanova}, journal = {Magistra Iadertina}, volume = {10}, issn = {1846-3606}, title = {U\v{c}estalost i oblici partnerstva izme\dju roditelja i odgojitelja}, keyword = {roditelji, odgojitelji, partnerstvo, pred\v{s}kolska ustanova} }
@article{article, author = {Nenadi\'{c}-Bilan, Diana and Zlokovi\'{c}, Jasminka}, year = {2016}, pages = {65-78}, keywords = {parents, educators, partnership, preschool}, journal = {Magistra Iadertina}, volume = {10}, issn = {1846-3606}, title = {Frequency and forms partnership between parents and teachers}, keyword = {parents, educators, partnership, preschool} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font