Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 808450

Društveno odgovorno poslovanje - kako je postalo imperativ na suvremenom tržištu?


Ham, Marija; Pap, Ana; Šoštarić, Martina
Društveno odgovorno poslovanje - kako je postalo imperativ na suvremenom tržištu? // Suvremena trgovina, 41 (2016), 1; 36-39 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 808450 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društveno odgovorno poslovanje - kako je postalo imperativ na suvremenom tržištu?
(Corporate Social Responsibility - how did it become imperative on the contemporary market?)

Autori
Ham, Marija ; Pap, Ana ; Šoštarić, Martina

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 41 (2016), 1; 36-39

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje ; suvremena tržišta ; etika
(corporate social responsibility ; contemporary market ; ethics)

Sažetak
Društveno odgovorno poslovanje danas predstavlja široko usvojenu poslovnu praksu u razvijenim zemljama svijeta. U omasovljavanju primjene društveno odgovornog poslovanja veliku ulogu imaju mediji, podrška države i međunarodnih razvojnih programa te dostupnost resursa, infromacija i kompetencija. Isto tako, potrebno je još značajno poraditi na razvoju kompetencija i primjenjivog znanja budućih menadžera uključivanjem koncepcije održivog razvitka i društveno odgovornog poslovanja u formalni sustav obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marija Ham (autor)

Avatar Url Ana Pap Vorkapić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Ham, Marija; Pap, Ana; Šoštarić, Martina
Društveno odgovorno poslovanje - kako je postalo imperativ na suvremenom tržištu? // Suvremena trgovina, 41 (2016), 1; 36-39 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Ham, M., Pap, A. & Šoštarić, M. (2016) Društveno odgovorno poslovanje - kako je postalo imperativ na suvremenom tržištu?. Suvremena trgovina, 41 (1), 36-39.
@article{article, author = {Ham, Marija and Pap, Ana and \v{S}o\v{s}tari\'{c}, Martina}, year = {2016}, pages = {36-39}, keywords = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, suvremena tr\v{z}i\v{s}ta, etika}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {41}, number = {1}, issn = {1330-0180}, title = {Dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje - kako je postalo imperativ na suvremenom tr\v{z}i\v{s}tu?}, keyword = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, suvremena tr\v{z}i\v{s}ta, etika} }
@article{article, author = {Ham, Marija and Pap, Ana and \v{S}o\v{s}tari\'{c}, Martina}, year = {2016}, pages = {36-39}, keywords = {corporate social responsibility, contemporary market, ethics}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {41}, number = {1}, issn = {1330-0180}, title = {Corporate Social Responsibility - how did it become imperative on the contemporary market?}, keyword = {corporate social responsibility, contemporary market, ethics} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font