Pregled bibliografske jedinice broj: 808450
Društveno odgovorno poslovanje - kako je postalo imperativ na suvremenom tržištu?
Društveno odgovorno poslovanje - kako je postalo imperativ na suvremenom tržištu? // Suvremena trgovina, 41 (2016), 1; 36-39 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 808450 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno odgovorno poslovanje - kako je postalo imperativ na suvremenom tržištu?
(Corporate Social Responsibility - how did it become imperative on the contemporary market?)
Autori
Ham, Marija ; Pap, Ana ; Šoštarić, Martina
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 41
(2016), 1;
36-39
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje ; suvremena tržišta ; etika
(corporate social responsibility ; contemporary market ; ethics)
Sažetak
Društveno odgovorno poslovanje danas predstavlja široko usvojenu poslovnu praksu u razvijenim zemljama svijeta. U omasovljavanju primjene društveno odgovornog poslovanja veliku ulogu imaju mediji, podrška države i međunarodnih razvojnih programa te dostupnost resursa, infromacija i kompetencija. Isto tako, potrebno je još značajno poraditi na razvoju kompetencija i primjenjivog znanja budućih menadžera uključivanjem koncepcije održivog razvitka i društveno odgovornog poslovanja u formalni sustav obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski