Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 808394

Igrifikacija u odgoju i obrazovanju


Ivana Medica Ružić, Mario Dumančić
Igrifikacija u odgoju i obrazovanju // Informatologia, Vol. 48 (2015), No. 3-4; 198-204 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 808394 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Igrifikacija u odgoju i obrazovanju
(Gamification in education)

Autori
Ivana Medica Ružić, Mario Dumančić

Izvornik
Informatologia (1330-0067) Vol. 48 (2015), No. 3-4; 198-204

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
informacijsko-komunikacijska tehnologija; obrazovanje; studenti
(information-communication technology; education; students)

Sažetak
Ubrzani ritam razvoja informacijsko komunikacijskih tehnologija odražavaju se na rast i razvoj djece, učenika i mladih. Današnje generacije su zapravo generacije igrača video igara koje puno vremena provode igrajući se. Takve generacije nazvane su "millennial" generacije. Spomenute generacije su od malena okružene napretkom i razvojem informacijsko komunikacijskim tehnologijama. U skladu s time komuniciraju sa sobom i s okolinom. Prema navedenom posebice je važno potreba aktualiziranja i integriranja novog kurikula koji bi uvažavao potrebe djece, učenika i mladih čije je prirodno okruženje informacijsko komunikacijskih tehnologija. Iz te perspektive igrifikacija (gamifikacija) je prilika za povećanje interesa djece, učenika i mladih, motivacije, povezivanja, te osnaživanja njihove komunikacije i dijeljenja. S igrifikacijom djeci, učenicima i mladima omogućuje se korištenje dobro osmišljenih mehanizama koji omogućuju osvajanje bedževa, sakupljanje bodova, prelazak razina ili osvajanje nagrada. Kako bi to bilo na jednoj značajnijoj razini koriste se nove komunikacijske platforme kao što su dijeljenje zadataka, razmjena ideja i izražavanje mišljenja. Zbog tih bi aktivnosti djeca, učenici i mladi gledali na odgojno obrazovne ciljeve i postignuća kao nešto proaktivno, dinamično i zabavno, a ne kao na nezanimljivo i obvezno. Igrifikacija, odnosno gamifikacija se ne odnosi strogo na stvaranju igre. Ona predstavlja upotrebu mehanizama, dizajna i elemenata igre u ne zabavnom okruženju, a sve to u svrhu promicanja motivacije, truda i lojalnosti. Igrifikacija u odgoju i obrazovanju od velikog je značaja u ostvarivanju ciljeva i zadaća u budućnosti cjelokupnog sustava odgoja i obrazovanja.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Ivana Medica Ružić, Mario Dumančić
Igrifikacija u odgoju i obrazovanju // Informatologia, Vol. 48 (2015), No. 3-4; 198-204 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Ivana Medica Ružić, M. (2015) Igrifikacija u odgoju i obrazovanju. Informatologia, Vol. 48 (No. 3-4), 198-204.
@article{article, author = {Ivana Medica Ru\v{z}i\'{c}, Mario Duman\v{c}i\'{c}}, year = {2015}, pages = {198-204}, keywords = {informacijsko-komunikacijska tehnologija, obrazovanje, studenti}, journal = {Informatologia}, volume = {Vol. 48}, number = {No. 3-4}, issn = {1330-0067}, title = {Igrifikacija u odgoju i obrazovanju}, keyword = {informacijsko-komunikacijska tehnologija, obrazovanje, studenti} }
@article{article, author = {Ivana Medica Ru\v{z}i\'{c}, Mario Duman\v{c}i\'{c}}, year = {2015}, pages = {198-204}, keywords = {information-communication technology, education, students}, journal = {Informatologia}, volume = {Vol. 48}, number = {No. 3-4}, issn = {1330-0067}, title = {Gamification in education}, keyword = {information-communication technology, education, students} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font