Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 807670

Marka kao indikator kvalitete proizvoda


Popović, Tina
Marka kao indikator kvalitete proizvoda, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 807670 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marka kao indikator kvalitete proizvoda
(Brand as an Indicator of Product Quality)

Autori
Popović, Tina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
30.09

Godina
2015

Stranica
51

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
marka; kvaliteta; dimenzije; percepcija; prijenosno računalo
(brand; quality; dimensions; perception; laptop)

Sažetak
U diplomskom radu analizira se marka i njena povezanost s kvalitetom proizvoda. Kroz nekoliko poglavlja definira se pojam marke, njezine dimenzije te se daje uvid u vrijednost marke i različite modele mjerenja te vrijednosti. Također, obrađuje se pojam kvalitete proizvoda iz različitih perspektiva, a u zadnjem poglavlju teorijskog dijela objašnjava se na koje je sve načine marka povezana s kvalitetom. U empirijskom dijelu radu izneseni su rezultati provedenog istraživanja. Istraživanjem se željelo utvrditi kolika je važnost marke kao dimenzije kvalitete, u odnosu na ostale dimenzije, u kategoriji prijenosnih računala. Ono je provedeno na ispitanicima koji se koriste prijenosnim računalom i koji su stanovnici Republike Hrvatske. Rezultati su pokazali da marka nije najznačajnija dimenzija, tj. indikator kvalitete prijenosnog računala, ali je utvrđeno da postoji njen utjecaj na tu dimenziju. Kao najznačajnije dimenzije kvalitete prijenosnog računala pokazale su se trajnost i radna obilježja. Također, navedeno istraživanje je pokazalo kako je važnost cijene i marke podjednaka u percipiranju prijenosnog računala kao kvalitetnog. Provedeno istraživanje može u budućnosti poslužiti kao polazna točka za istraživanje pojedinih marki prijenosnih računala odnosno njihovog utjecaja na percepciju o kvaliteti prijenosnog računala.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Popović, Tina
Marka kao indikator kvalitete proizvoda, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
Popović, T. (2015) 'Marka kao indikator kvalitete proizvoda', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Popovi\'{c}, Tina}, year = {2015}, pages = {51}, keywords = {marka, kvaliteta, dimenzije, percepcija, prijenosno ra\v{c}unalo}, title = {Marka kao indikator kvalitete proizvoda}, keyword = {marka, kvaliteta, dimenzije, percepcija, prijenosno ra\v{c}unalo}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Popovi\'{c}, Tina}, year = {2015}, pages = {51}, keywords = {brand, quality, dimensions, perception, laptop}, title = {Brand as an Indicator of Product Quality}, keyword = {brand, quality, dimensions, perception, laptop}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font