Pregled bibliografske jedinice broj: 807670
Marka kao indikator kvalitete proizvoda
Marka kao indikator kvalitete proizvoda, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 807670 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marka kao indikator kvalitete proizvoda
(Brand as an Indicator of Product Quality)
Autori
Popović, Tina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2015
Stranica
51
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
marka; kvaliteta; dimenzije; percepcija; prijenosno računalo
(brand; quality; dimensions; perception; laptop)
Sažetak
U diplomskom radu analizira se marka i njena povezanost s kvalitetom proizvoda. Kroz nekoliko poglavlja definira se pojam marke, njezine dimenzije te se daje uvid u vrijednost marke i različite modele mjerenja te vrijednosti. Također, obrađuje se pojam kvalitete proizvoda iz različitih perspektiva, a u zadnjem poglavlju teorijskog dijela objašnjava se na koje je sve načine marka povezana s kvalitetom. U empirijskom dijelu radu izneseni su rezultati provedenog istraživanja. Istraživanjem se željelo utvrditi kolika je važnost marke kao dimenzije kvalitete, u odnosu na ostale dimenzije, u kategoriji prijenosnih računala. Ono je provedeno na ispitanicima koji se koriste prijenosnim računalom i koji su stanovnici Republike Hrvatske. Rezultati su pokazali da marka nije najznačajnija dimenzija, tj. indikator kvalitete prijenosnog računala, ali je utvrđeno da postoji njen utjecaj na tu dimenziju. Kao najznačajnije dimenzije kvalitete prijenosnog računala pokazale su se trajnost i radna obilježja. Također, navedeno istraživanje je pokazalo kako je važnost cijene i marke podjednaka u percipiranju prijenosnog računala kao kvalitetnog. Provedeno istraživanje može u budućnosti poslužiti kao polazna točka za istraživanje pojedinih marki prijenosnih računala odnosno njihovog utjecaja na percepciju o kvaliteti prijenosnog računala.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija