Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 807165

Stimuliranje socijalnih kompetencija i kontekst pogodan za razvijanje poželjnih oblika ponašanja predškolske djece


Sindik, Joško; Sindik, Zvjezdana; Rendulić, Dina
Stimuliranje socijalnih kompetencija i kontekst pogodan za razvijanje poželjnih oblika ponašanja predškolske djece // Naša škola - časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 73 (2015), 243; 3-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 807165 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stimuliranje socijalnih kompetencija i kontekst pogodan za razvijanje poželjnih oblika ponašanja predškolske djece
(Stimulating social competencies and context suitable for the development of desirable behaviors of preschool children)

Autori
Sindik, Joško ; Sindik, Zvjezdana ; Rendulić, Dina

Izvornik
Naša škola - časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0547-308X) 73 (2015), 243; 3-14

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kontekst; odgajateljice; plansko poticanje; razvoj
(context; preschool teachers; planned stimulation; development)

Sažetak
Ciljevi istraživanja bili su: utvrditi kvalitetu odgojno-obrazovnog rada i procijeniti segmente konteksta usmjerenog na razvoj socijalno poželjnih oblika ponašanja ; procijeniti stupanj napredovanja djece u socijalnim kompetencijama tokom godine te stupnja planskog poticanja razvoja odabranih socijalnih kompetencija ; utvrditi povezanost između napredovanja djece u socijalnim kompetencijama i stupnja njihovog planskog poticanja. Ispitane su odgajateljice u Dječjem vrtiću «Maslačak» u Zaprešiću (N=50), primjenom prigodno sastavljenog upitnika. Rezultati su pokazali da kvalitetu odgojno-obrazovnog rada usmjerenog na razvoj socijalno poželjnih oblika ponašanja odgajatelji procjenjuju izuzetno visoko. Svi segmenti konteksta obuhvaćeni istraživanjem procjenjuju se visoko kvalitetnim, s posebnim naglaskom na međusobnoj usuglašenosti odgajateljica u djelovanju prema djetetu. Najveći napredak djece utvrđen je u osjećaju sigurnosti u uvjetima odvojenosti od roditelja, a najmanji u podnošenju neuspjeha. Planski je najviše poticano prijateljstvo među djecom, a pozitivna povezanost postoji između napredovanja djece u socijalnim kompetencijama i stupnja njihova planskog poticanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za antropologiju

Profili:

Avatar Url Joško Sindik (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sindik, Joško; Sindik, Zvjezdana; Rendulić, Dina
Stimuliranje socijalnih kompetencija i kontekst pogodan za razvijanje poželjnih oblika ponašanja predškolske djece // Naša škola - časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 73 (2015), 243; 3-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Sindik, J., Sindik, Z. & Rendulić, D. (2015) Stimuliranje socijalnih kompetencija i kontekst pogodan za razvijanje poželjnih oblika ponašanja predškolske djece. Naša škola - časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 73 (243), 3-14.
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko and Sindik, Zvjezdana and Renduli\'{c}, Dina}, year = {2015}, pages = {3-14}, keywords = {kontekst, odgajateljice, plansko poticanje, razvoj}, journal = {Na\v{s}a \v{s}kola - \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {73}, number = {243}, issn = {0547-308X}, title = {Stimuliranje socijalnih kompetencija i kontekst pogodan za razvijanje po\v{z}eljnih oblika pona\v{s}anja pred\v{s}kolske djece}, keyword = {kontekst, odgajateljice, plansko poticanje, razvoj} }
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko and Sindik, Zvjezdana and Renduli\'{c}, Dina}, year = {2015}, pages = {3-14}, keywords = {context, preschool teachers, planned stimulation, development}, journal = {Na\v{s}a \v{s}kola - \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {73}, number = {243}, issn = {0547-308X}, title = {Stimulating social competencies and context suitable for the development of desirable behaviors of preschool children}, keyword = {context, preschool teachers, planned stimulation, development} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • COBISS.BH





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font