Pregled bibliografske jedinice broj: 807165
Stimuliranje socijalnih kompetencija i kontekst pogodan za razvijanje poželjnih oblika ponašanja predškolske djece
Stimuliranje socijalnih kompetencija i kontekst pogodan za razvijanje poželjnih oblika ponašanja predškolske djece // Naša škola - časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 73 (2015), 243; 3-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 807165 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stimuliranje socijalnih kompetencija i kontekst pogodan za razvijanje poželjnih oblika ponašanja predškolske djece
(Stimulating social competencies and context suitable for the development of desirable behaviors of preschool children)
Autori
Sindik, Joško ; Sindik, Zvjezdana ; Rendulić, Dina
Izvornik
Naša škola - časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0547-308X) 73
(2015), 243;
3-14
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
kontekst; odgajateljice; plansko poticanje; razvoj
(context; preschool teachers; planned stimulation; development)
Sažetak
Ciljevi istraživanja bili su: utvrditi kvalitetu odgojno-obrazovnog rada i procijeniti segmente konteksta usmjerenog na razvoj socijalno poželjnih oblika ponašanja ; procijeniti stupanj napredovanja djece u socijalnim kompetencijama tokom godine te stupnja planskog poticanja razvoja odabranih socijalnih kompetencija ; utvrditi povezanost između napredovanja djece u socijalnim kompetencijama i stupnja njihovog planskog poticanja. Ispitane su odgajateljice u Dječjem vrtiću «Maslačak» u Zaprešiću (N=50), primjenom prigodno sastavljenog upitnika. Rezultati su pokazali da kvalitetu odgojno-obrazovnog rada usmjerenog na razvoj socijalno poželjnih oblika ponašanja odgajatelji procjenjuju izuzetno visoko. Svi segmenti konteksta obuhvaćeni istraživanjem procjenjuju se visoko kvalitetnim, s posebnim naglaskom na međusobnoj usuglašenosti odgajateljica u djelovanju prema djetetu. Najveći napredak djece utvrđen je u osjećaju sigurnosti u uvjetima odvojenosti od roditelja, a najmanji u podnošenju neuspjeha. Planski je najviše poticano prijateljstvo među djecom, a pozitivna povezanost postoji između napredovanja djece u socijalnim kompetencijama i stupnja njihova planskog poticanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- COBISS.BH