Pregled bibliografske jedinice broj: 806741
Intenzifikacija nastave u skromnim materijalnim uvjetima rada
Intenzifikacija nastave u skromnim materijalnim uvjetima rada // 22. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske. Organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2012. str. 310-313 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 806741 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Intenzifikacija nastave u skromnim materijalnim uvjetima rada
(Intensification of teaching in poor material conditions of work)
Autori
Mrgan, Josip ; Šiljeg, Klara, Kević, Gordana ; Zečić, Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
22. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske. Organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2012, 310-313
ISBN
953-95082-9-0
Skup
22. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske. Organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
sedentarni način života; materijalni uvjeti; opterečenje
(sedentary lifestyle; material conditions; load)
Sažetak
Novi sustav vrijednosti i stalna preobrazba sustava odgoja i obrazovanja do današnjih dana bitno se promijenila. Promjene su usmjerene da se prilagode stvarnom životu, a to znači kako škola postaje mjesto odrastanja i uživanja, a ne samo učenja pa njezin identitet nitko ne može zamijeniti. Sve se više naglašava četverodimenzijalna uloga nastavnika (stručnjak, pedagog, odgojitelj i javni djelatnik) i njegovi međusobni odnosi s subjektima nastavnog procesa, a posebno s učenicima koji određuju javnost našeg rada. Ovaj rad razmatra specifičnosti zanimanja, mogućnost izbora sadržaja u jednoj strukovnoj školi sa stanovišta skromnih materijalno tehničkih uvjeta, a može biti ogledni primjer za slične škole te daje prioritet dosadašnjem radu isključivo kroz praksu
Izvorni jezik
Hrvatski