Pregled bibliografske jedinice broj: 806443
Usklađenost instrumentalne i teorijske nastave u osnovnoj glazbenoj školi
Usklađenost instrumentalne i teorijske nastave u osnovnoj glazbenoj školi // Poučavanje umjetnosti u 21. stoljeću / Težak, Dubravka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 246-265 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 806443 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usklađenost instrumentalne i teorijske nastave u
osnovnoj glazbenoj školi
(The Compliance of Instrumental and Theoretical
Teaching in Elementary Music School)
Autori
Vasilj, Denis
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Poučavanje umjetnosti u 21. stoljeću
/ Težak, Dubravka - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 246-265
ISBN
978-953-7210-91-5
Skup
EMEE 2012 Glazbeno obrazovanje u suvremenom europskom okruženju /Music Education in Modern European Environment
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.09.2012. - 18.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
glazbene sastavnice ; instrumentalna nastava - instrument ; teorijska nastava - solfeggio ; nastavni plan i program ; usklađenost
(music component ; instrumental music - instruments ; theoretical teaching - solfeggio ; curriculum and program ; compliance)
Sažetak
U okviru glazbenoga odgojno-obrazovnog sustava osnovna glazbena škola je temelj na kojem se stječu osnove za nastavak glazbenog obrazovanja na srednjem i visokom stupnju. Nastava u osnovnim glazbenim školama izvodi se u dvije grupacije nastavnih predmeta, kao instrumentalna i teorijska nastava. Uzajamno nadovezivanje sadržaja u navedenoj nastavi trebalo bi biti temelj horizontalne i vertikalne osi cjelovitoga glazbenog obrazovanja. Cilj ovoga rada je napraviti analitički pregled svih postojećih sadržaja nastavnih planova i programa instrumentalne i teorijske nastave u osnovnoj glazbenoj školi, s osvrtom na postojeće zadane glazbene sastavnice te komparacijom dati realan uvid u njihov uzajamni odnos i dati odgovor na pitanje postoji li njihova usklađenost u praksi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija