Pregled bibliografske jedinice broj: 805282
Relacije između školskog vladanja i kinantropoloških obilježja.
Relacije između školskog vladanja i kinantropoloških obilježja. // 17. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske “Stanje i perspektiva razvoja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije“. / Neljak, Boris (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2008. str. 147-153 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 805282 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Relacije između školskog vladanja i kinantropoloških obilježja.
(Relations between school governance and kin-anthropological features.)
Autori
Mrgan, Josip: Zečić, Miroslav: Šiljeg, Klara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
17. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske “Stanje i perspektiva razvoja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije“.
/ Neljak, Boris - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2008, 147-153
ISBN
978-953-95082-4-9
Skup
17. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske “Stanje i perspektiva razvoja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije“,
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 24.06.2008. - 28.06.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kinantropološka obilježja; školsko vladanje
(kinanthropological characteristics; school governance)
Sažetak
Autori nisu našli na istraživanja koja stavljaju u odnos ocjene iz vladanja i kinantropološka obilježja. Jedan dio praktičara smatra da takve razlike postoje, dok drugi sumnjaju u opravdanost takve alternative. Na uzorku 192 učenika prvih razreda Obrtničke škole Sisak u razdoblju od 4 školske godine pokušalo se utvrditi postoje li razlike između kinantropoloških obilježja i školskog vladanja tipa uzorno, dobro i loše. Multivarijanta analiza varijance nije pokazala značajne razlike, iako smo primjetili da učenici lošeg vladanja koji su kroz nastavnu godinu dobili pedagošku mjeru i to: opomenu pred isključenje, postupak pred isključenje te su počinili teže prijestupe iz Pravilnika o pedagoškim mjerama škole u nekim varijablama (ekplozivna snaga) imali nešto više vrijednosti.
Izvorni jezik
Hrvatski