Pregled bibliografske jedinice broj: 805279
Praćenje trenda promjene morfoloških i aerobnih sposobnosti srednjoškolaca od 2001. do 2006.
Praćenje trenda promjene morfoloških i aerobnih sposobnosti srednjoškolaca od 2001. do 2006. // 17. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske „Stanje i perspektiva razvoja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije“, / Neljak, Boris (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2008. str. 206-212 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 805279 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Praćenje trenda promjene morfoloških i aerobnih sposobnosti srednjoškolaca od 2001. do 2006.
(Monitoring the trend of changes morphological and aerobic abilities of high school students from 2001th to 2006th.)
Autori
Šiljeg, Klara: Zečić, Miroslav: Mrgan, Josip: Kević, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
17. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske „Stanje i perspektiva razvoja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije“,
/ Neljak, Boris - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2008, 206-212
Skup
17. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske „Stanje i perspektiva razvoja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije“,
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 24.06.2008. - 28.06.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
morfološka obilježja učenika; razlike
(morphological characteristics of students; differences)
Sažetak
Primarni cilj ovog rada utvrditi je razlike u nekim morfološkim obilježjima učenika u periodu od pet godina. Na učenicima - srednjoškolcima, starosti 15 godina, kroz šest nastavnih godina analizirane su razlike između skupine od tri antropometrijske mjere (visina, težina i opseg podlaktice) i jednog funkcionalnog testa (trčanje 6 minuta). Rezultati t-testa ukazali su da se neka godišta značajno razlikuju u mjeri tjelesne težine i opsega podlaktice, dok je najviše statističkih razlika uočeno između pojedinih nastavnih godina u testu trčanje 6 minuta koji služi procjenjivanju aerobnih sposobnosti učenika. Pad aerobnih sposobnosti očit je u svakoj godini. Svaka generacija učenika može pretrčati sve manju udaljenost u vremenu od 6 minuta.
Izvorni jezik
Hrvatski