Pregled bibliografske jedinice broj: 805250
Razlike između homogeniziranih skupina unutar razrednog odjela na temelju subjektivne procjene učenika - pobjednika.
Razlike između homogeniziranih skupina unutar razrednog odjela na temelju subjektivne procjene učenika - pobjednika. // Zbornik radova 19. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske. Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2010. str. 149-154 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 805250 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike između homogeniziranih skupina unutar razrednog odjela na temelju subjektivne procjene učenika - pobjednika.
(Differences between homogenized group within class section based on an objective assessment of students - winners.)
Autori
Mrgan, Josip: Zečić, Miroslav: Kević, Gordana: Šiljeg, Klara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 19. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske. Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2010, 149-154
ISBN
953-95082-6-6
Skup
Zbornik radova 19. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske. Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 22.06.2010. - 26.06.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učenici; homogenizirane skupine; motoričke sposobnosti
(students; homogenized group; motor skills)
Sažetak
Nerijetko je slučaj u školskoj praksi da se procedure provjeravanja znaju produžiti više od dva, tri školska sata. Navedeno nije dobra osnova za sustavan i kvalitetan rad. Upravo ti praktični razlozi bili su baza za razvijanje ideje o brzom formiranju homogeniziranih skupina koje su nastale na prvom satu i u okviru prvih pet minuta uvodnog dijela sata tjelesne i zdravstvene kulture. Cilj istraživanja je bio utvrditi homogenizirane skupine unutar razrednog odjela i razlike među njima. Nakon uvodnog dijela sata gdje je provedena elementarna igra trčanja „spas - kolut“, učenici osmogodišnjaci koji su pobjedili izabrali su šest kolega prema osobnom izboru. Na taj način stvorena je jedna (izabrana) homegenizirana skupina. Drugu skupinu sačinjavali su preostali učenici. T-test pokazao je značajne razlike između aritmetičkih sredina prve (od učenika izabrane) i druge podskupine. Najveće razlike uočene su u sposobnostima brzine trčanja na 20 m, gađanja lopticom u metu, trčanja preko prepreka i bacanje medicinke tj. brzine, eksplozivne snage, preciznosti i koordinacije. Subjektivna procjena učenika nakon pobjede u igri dovela je do izbora učenika sličnih (boljih) motoričkih sposobnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski