Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 805250

Razlike između homogeniziranih skupina unutar razrednog odjela na temelju subjektivne procjene učenika - pobjednika.


Mrgan, Josip: Zečić, Miroslav: Kević, Gordana: Šiljeg, Klara
Razlike između homogeniziranih skupina unutar razrednog odjela na temelju subjektivne procjene učenika - pobjednika. // Zbornik radova 19. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske. Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2010. str. 149-154 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 805250 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike između homogeniziranih skupina unutar razrednog odjela na temelju subjektivne procjene učenika - pobjednika.
(Differences between homogenized group within class section based on an objective assessment of students - winners.)

Autori
Mrgan, Josip: Zečić, Miroslav: Kević, Gordana: Šiljeg, Klara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 19. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske. Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2010, 149-154

ISBN
953-95082-6-6

Skup
Zbornik radova 19. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske. Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 22.06.2010. - 26.06.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
učenici; homogenizirane skupine; motoričke sposobnosti
(students; homogenized group; motor skills)

Sažetak
Nerijetko je slučaj u školskoj praksi da se procedure provjeravanja znaju produžiti više od dva, tri školska sata. Navedeno nije dobra osnova za sustavan i kvalitetan rad. Upravo ti praktični razlozi bili su baza za razvijanje ideje o brzom formiranju homogeniziranih skupina koje su nastale na prvom satu i u okviru prvih pet minuta uvodnog dijela sata tjelesne i zdravstvene kulture. Cilj istraživanja je bio utvrditi homogenizirane skupine unutar razrednog odjela i razlike među njima. Nakon uvodnog dijela sata gdje je provedena elementarna igra trčanja „spas - kolut“, učenici osmogodišnjaci koji su pobjedili izabrali su šest kolega prema osobnom izboru. Na taj način stvorena je jedna (izabrana) homegenizirana skupina. Drugu skupinu sačinjavali su preostali učenici. T-test pokazao je značajne razlike između aritmetičkih sredina prve (od učenika izabrane) i druge podskupine. Najveće razlike uočene su u sposobnostima brzine trčanja na 20 m, gađanja lopticom u metu, trčanja preko prepreka i bacanje medicinke tj. brzine, eksplozivne snage, preciznosti i koordinacije. Subjektivna procjena učenika nakon pobjede u igri dovela je do izbora učenika sličnih (boljih) motoričkih sposobnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Klara Šiljeg (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mrgan, Josip: Zečić, Miroslav: Kević, Gordana: Šiljeg, Klara
Razlike između homogeniziranih skupina unutar razrednog odjela na temelju subjektivne procjene učenika - pobjednika. // Zbornik radova 19. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske. Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2010. str. 149-154 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mrgan, Josip: Zečić, Miroslav: Kević, Gordana: Šiljeg, Klara (2010) Razlike između homogeniziranih skupina unutar razrednog odjela na temelju subjektivne procjene učenika - pobjednika.. U: Findak, V. (ur.)Zbornik radova 19. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske. Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije.
@article{article, editor = {Findak, V.}, year = {2010}, pages = {149-154}, keywords = {u\v{c}enici, homogenizirane skupine, motori\v{c}ke sposobnosti}, isbn = {953-95082-6-6}, title = {Razlike izme\dju homogeniziranih skupina unutar razrednog odjela na temelju subjektivne procjene u\v{c}enika - pobjednika.}, keyword = {u\v{c}enici, homogenizirane skupine, motori\v{c}ke sposobnosti}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, editor = {Findak, V.}, year = {2010}, pages = {149-154}, keywords = {students, homogenized group, motor skills}, isbn = {953-95082-6-6}, title = {Differences between homogenized group within class section based on an objective assessment of students - winners.}, keyword = {students, homogenized group, motor skills}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font