Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 805022

Tehnički elaborat zaštite od buke : Željeznička pruga Oštarije - Knin - Split, Dionica Perušić - Gračac (III. poddionica: most Jaruga (km cca 136+457) - kolodvor Gračac (km cca 159+970))


Lakušić, Stjepan; Dragčević, Vesna; Ahac, Saša; Džambas, Tamara; Haladin, Ivo; Ahac, Maja
Tehnički elaborat zaštite od buke : Željeznička pruga Oštarije - Knin - Split, Dionica Perušić - Gračac (III. poddionica: most Jaruga (km cca 136+457) - kolodvor Gračac (km cca 159+970)), 2013. (elaborat/studija).


CROSBI ID: 805022 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tehnički elaborat zaštite od buke : Željeznička pruga Oštarije - Knin - Split, Dionica Perušić - Gračac (III. poddionica: most Jaruga (km cca 136+457) - kolodvor Gračac (km cca 159+970))
(Acoustic study : Rail line Oštarije - Knin - Split, Section Perušić - Gračac (III. subsection: bridge Jaruga (km cca 136+457) - station Gračac (km cca 159+970)))

Autori
Lakušić, Stjepan ; Dragčević, Vesna ; Ahac, Saša ; Džambas, Tamara ; Haladin, Ivo ; Ahac, Maja

Izvornik
Građevinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija

Godina
2013

Ključne riječi
analiza stanja bučnosti ; zaštita od buke željezničkog prometa
(noise situation analysis ; rail noise protection)

Sažetak
Ovaj elaborat je izmjena i dopuna postojećeg elaborata Zaštite od buke za građevinu Željeznička pruga OŠTARIJE-KNIN-SPLIT, dionica: Perušić – Gračac, dio građevine: III. poddionica. Za potrebe proračuna razine buke izrađen je, u okviru mogućnosti, detaljan 3D model terena i primijenjena je važećom regulativom propisana metoda proračuna razine buke od željezničkog prometa. Zbog detaljnosti modela proračuna koji je uzeo u obzir značajno veći broj utjecajnih parametara, koji se odnose prvenstveno na utjecaj morfologije terena i utjecaj objekata na širenje zvučnog vala, uočljive su razlike u izračunatim razinama buke na razini postojećeg i ovog elaborata. Razlike se dodatno pojavljuju jer je primijenjena različita metoda proračuna. Proračunane razine buke u okviru ovog elaborata, osim u nekoliko kritičnih točaka, manje su od onih proračunanih u postojećem elaboratu što ima izravni utjecaj na planiranje zaštite. Ovim su elaboratom definirane optimizirane lokacije, visine i duljine zidova za zaštitu od buke čiju se izvedbu, u skladu s postojećim uvjetima, predlaže provesti u dvije faze.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Građevinarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
082-0000000-2185 - Buka i vibracije na tramvajskim i željezničkim kolosijecima (Lakušić, Stjepan, MZOS ) ( CroRIS)
082-1102147-2153 - Buka cestovnog prometa - monitoring i mjere zaštite (Dragčević, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Građevinski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Ahac (autor)

Avatar Url Ivo Haladin (autor)

Avatar Url Stjepan Lakušić (autor)

Avatar Url Vesna Dragčević (autor)

Avatar Url Saša Ahac (autor)

Avatar Url Tamara Džambas (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lakušić, Stjepan; Dragčević, Vesna; Ahac, Saša; Džambas, Tamara; Haladin, Ivo; Ahac, Maja
Tehnički elaborat zaštite od buke : Željeznička pruga Oštarije - Knin - Split, Dionica Perušić - Gračac (III. poddionica: most Jaruga (km cca 136+457) - kolodvor Gračac (km cca 159+970)), 2013. (elaborat/studija).
Lakušić, S., Dragčević, V., Ahac, S., Džambas, T., Haladin, I. & Ahac, M. (2013) Tehnički elaborat zaštite od buke : Željeznička pruga Oštarije - Knin - Split, Dionica Perušić - Gračac (III. poddionica: most Jaruga (km cca 136+457) - kolodvor Gračac (km cca 159+970)). Građevinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu. Elaborat/studija.
@unknown{unknown, author = {Laku\v{s}i\'{c}, Stjepan and Drag\v{c}evi\'{c}, Vesna and Ahac, Sa\v{s}a and D\v{z}ambas, Tamara and Haladin, Ivo and Ahac, Maja}, year = {2013}, keywords = {analiza stanja bu\v{c}nosti, za\v{s}tita od buke \v{z}eljezni\v{c}kog prometa}, title = {Tehni\v{c}ki elaborat za\v{s}tite od buke : \v{Z}eljezni\v{c}ka pruga O\v{s}tarije - Knin - Split, Dionica Peru\v{s}i\'{c} - Gra\v{c}ac (III. poddionica: most Jaruga (km cca 136+457) - kolodvor Gra\v{c}ac (km cca 159+970))}, keyword = {analiza stanja bu\v{c}nosti, za\v{s}tita od buke \v{z}eljezni\v{c}kog prometa} }
@unknown{unknown, author = {Laku\v{s}i\'{c}, Stjepan and Drag\v{c}evi\'{c}, Vesna and Ahac, Sa\v{s}a and D\v{z}ambas, Tamara and Haladin, Ivo and Ahac, Maja}, year = {2013}, keywords = {noise situation analysis, rail noise protection}, title = {Acoustic study : Rail line O\v{s}tarije - Knin - Split, Section Peru\v{s}i\'{c} - Gra\v{c}ac (III. subsection: bridge Jaruga (km cca 136+457) - station Gra\v{c}ac (km cca 159+970))}, keyword = {noise situation analysis, rail noise protection} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font