Pregled bibliografske jedinice broj: 803085
Uloga glazbe u edukaciji
Uloga glazbe u edukaciji // Poučavanje umjetnosti u 21. stoljeću / Teaching Art in the 21st Century / Težak, Dubravka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 230-245 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 803085 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga glazbe u edukaciji
(The Role of Music in Formal Education)
Autori
Mičija Palić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Poučavanje umjetnosti u 21. stoljeću / Teaching Art in the 21st Century
/ Težak, Dubravka - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 230-245
ISBN
978-953-7210-91-5
Skup
Education in the Modern European Environment - Arts and Science in Education Conference
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.09.2012. - 18.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Mozartov efekt; sugestopedija; euritmija
(Mozart effect; suggestopedia; eurhythmics)
Sažetak
Prihvaćajući činjenicu da glazba u znatnoj mjeri utječe na čovjeka, u fiziološkom i psihološkom smislu, primorani smo proučiti utjecaj glazbe u edukaciji. Sagledavši teorije koje pokazuju da ljudi koji se bave glazbom ili su pod utjecajem glazbe imaju bolje razvijene kognitivne, motiričke i komunikacijske sposobnosti, te čak i viši kvocijent inteligencije, nameće nam se dužnost da glazbu uključimo u svakodnevicu. Mozartov efekt, sugestopedija i euritmija najpopularniji su modusi kojima je moguće glazbu inkorporirati u edukacijski proces, kako bismo poboljšali kvalitetu akceptiranja intelektualnih znanja, u sustavu formalnog obrazovanja te bi ona postala svojina svakog pojedinca, a ne samo efemerno prihvaćene činjenice u svrhu stjecanja uspjeha – ocjene.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija