Pregled bibliografske jedinice broj: 802501
Promocija farmeceutske industrije za bezreceptne lijekove
Promocija farmeceutske industrije za bezreceptne lijekove, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 802501 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija farmeceutske industrije za bezreceptne lijekove
(Promotion of pharmaceutical industry for over-the- counter drugs)
Autori
Savić, Amela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2015
Stranica
42
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
farmaceutsko poduzeće; bezreceptni lijek; promocija; farmakovigilancija
(pharmaceutical company; over-the-counter drug; promotion; pharmacovigilance)
Sažetak
Sve veća konkurencija na tržištu bezreceptnih lijekova stavlja farmaceutska poduzeća pred velike izazove. Stvaranje svijesti i lojalnih potrošača za svoj bezreceptni lijek zadaća je marketinških stručnjaka. Izazov koji je pred njima je veći nego u većini drugih poduzeća jer su pravila za promociju bezreceptnih lijekova vrlo stroga. Pravila su propisana od strane Ministarstva zdravlja, a pridržavaju li se farmaceutska poduzeća tog pravilnika prati Agencija za lijekove i medicinske proizvode. Cilj rada je istražiti na koji se način na hrvatskom tržištu odvija promocija bezreceptnih lijekova. U istraživanje su uključena domaća i strana farmaceutska poduzeća. Za analizu elemenata promocije bezreceptnih lijekova na hrvatskom tržištu korištene su informacije dobivene od ljekarnika te predstavnika poduzeća GlaxoSmithKline, Alca Zagreb i MediaCom CE Zagreb. Analizom je zaključeno da su najaktivnija poduzeća Belupo i Pliva jer nastoje koristiti sve oblike promocije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija