Pregled bibliografske jedinice broj: 802500
Promocija putem Interneta u modnoj industriji Hrvatske
Promocija putem Interneta u modnoj industriji Hrvatske, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 802500 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija putem Interneta u modnoj industriji Hrvatske
(Internet promotion of fashion industry in Croatia)
Autori
Sabo, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
07.07
Godina
2015
Stranica
54
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
Internet promocija; modna industrija
(Internet promotion; fashion industry)
Sažetak
U radu se analizira promocija u putem interneta u modnoj industriji, a kao primjer su analizirane promotivne aktivnosti koje poduzeće Varteks provodi putem Interneta. Sama pozicija ključnih riječi sa obzirom na konkurenciju, je možda i od presudne važnosti za uspješnu online marketinšku strategiju web stranice. To se navodi radi toga, što često tvrtke koje se bave prodajom odjeće ne uzimaju u obzir upravo taj parametar, te izrađuju svoje oglase na osnovne pojmove poput "odijela", "odjeća" i samim time dolazi do male posjećenosti strance i same prodaje jer previše tvrtki koristi iste izraze. Iz toga se da zaključiti, da bez segmentacije tržišta (u ovom slučaju ključnih riječi) posjećenost web stranica neće rasti onom mjerom kojom tvrtka želi, već će se micati jako polagano, što može donijeti velike gubitke i još veći jaz u odnosu na postojeću konkurenciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija