Pregled bibliografske jedinice broj: 801352
„Igra je sastavni dio djetetova života, ono sve što radi, upravo radi kroz igru. Spoznaje svijet oko sebe, te svoju ulogu u njemu. “ - Kako budući odgajatelji vide igru, vrtić i vlastitu praksu rada u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj?
„Igra je sastavni dio djetetova života, ono sve što radi, upravo radi kroz igru. Spoznaje svijet oko sebe, te svoju ulogu u njemu. “ - Kako budući odgajatelji vide igru, vrtić i vlastitu praksu rada u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj? // PRAVO DJETETA NA ODGOJ I OBRAZOVANJE: TEORIJE, POLITIKE I PRAKSE / Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić , Adrijana (ur.).
Zagreb: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i OMEP Hrvatska, 2017. str. 12-19 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 801352 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
„Igra je sastavni dio djetetova života, ono sve što radi, upravo radi kroz igru. Spoznaje svijet oko sebe, te svoju ulogu u njemu. “ - Kako budući odgajatelji vide igru, vrtić i vlastitu praksu rada u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj?
("The game is part of a child's life that everything works, just for the sake of the game. Findings world around them and their part in it. " How the Kindergarten teachers see the game, kindergarten and their own practice in education for sustainable development?)
Autori
Anđić, Dunja ; Ćurić, Antonia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
PRAVO DJETETA NA ODGOJ I OBRAZOVANJE: TEORIJE, POLITIKE I PRAKSE
/ Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić , Adrijana - Zagreb : Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i OMEP Hrvatska, 2017, 12-19
ISBN
978-953-175-661-7
Skup
PRAVO DJETETA NA ODGOJ I OBRAZOVANJE: TEORIJE, POLITIKE I PRAKSE
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 30.09.2015. - 02.10.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
igra ; studenti ; odgoj i obrazovanje za održivi razvoj ; unutarnji i vanjski prostor.
(game ; students ; education for sustainable development ; inner and outer space.)
Sažetak
Igra je kod djece osnovni oblik učenja i upoznavanja svijeta, što je čini ključnim elementom ranog odgoja i obrazovanja. Odgajatelji su najvažniji nositelji odgoja i obrazovanja u dječjem životu izvan roditeljskog doma, stoga je važno da budu kompetentni organizirati i poticati djecu na igru, razvijati ekološki senzibilitet te osmisliti, urediti i prepoznati poticajne unutarnje i vanjske prostore za igru. Cilj ovog rada bio je utvrditi razumijevanja i stavove budućih odgajatelja o značaju dječje igre, ulozi unutrašnjih i vanjskih prostora vrtića i budućoj vlastitoj praksi rada u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj. U istraživanju je korišten kvalitativni pristup. Uzorak je činilo 16 studenata Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci koji su pohađali kolegij Odgoj i obrazovanje za održivi razvoj na otvorenim prostorima. Studentima su putem on-line ankete na e-learning kolegiju (Mudri) postavljena pitanja o glavnim temama koja su uključivala stav studenata o značenju igre i njenoj ulozi u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj, te viđenju o prednostima i nedostatcima vlastite uloge i buduće prakse rada u predškolskim ustanovama. Na pitanja su studenti mogli odgovarati anonimno i dobrovoljno te tijekom cijelog ljetnog semestra. Na temelju prikupljenih podataka je provedena kvalitativna tematska analiza. Kako je riječ tek o preliminarnom istraživanju, dobiveni rezultati upućuju na vrlo pozitivne stavove o stečenim kompetencijama, ali i mogućnosti daljnjeg profesionalnog razvoja, unapređenju kvalitete igre u dječjim vrtićima, bitnim prednostima i identificiranim nedostatcima te značaju vanjskih i unutarnjih prostora vrtića u promoviranju odgoja i obrazovanja za održivi razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Rijeka