Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 800959

Javno mnijenje kao subjektivna značajka krizne situacije - utjecaj medija i službi za odnose s javnošću na javno mnijenje


Perinić, Jadran
Javno mnijenje kao subjektivna značajka krizne situacije - utjecaj medija i službi za odnose s javnošću na javno mnijenje, 2010., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 800959 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Javno mnijenje kao subjektivna značajka krizne situacije - utjecaj medija i službi za odnose s javnošću na javno mnijenje
(Public opinion as a subjective trait of a crisis situation – the influence of the media and public relations services on public opinion)

Autori
Perinić, Jadran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
07.06

Godina
2010

Stranica
269

Mentor
Malović, Stjepan

Ključne riječi
javno mnijenje; mediji; krizna situacija; krize; odnosi s javnostima; izvanredni događaji
(public opinion; media; crisis situation; crisis; public relations; emergency situations)

Sažetak
Izvanredni i krizni događaji sami po sebi nabijeni su emocijama. Ako se pri tome, kroz medijsko posredovanje, javnosti ponude emocionalno nabijene izjave članova obitelji, neposrednih sudionika, a sve pojačano fotografijama stradanja koje ponekad graniče s etičkim načelima, tada se kod javnosti može očekivati reakcija sklonija žrtvi, a manje javnim institucijama, odnosno reakcija više sklona iracionalnom nego racionalnom odnosno subjektivnom promišljanju okolnosti događaja. U takvim okolnostima javnost otvoreno sumnja u službene izvore informiranja. Sumnja se u sve legalno poduzete radnje usmjerene ka utvrđivanju nastanka tragičnog događaja i utvrđivanje mogućih propusta koji bi mogli biti povezani, te s mogućom odgovornošću. Kao posljedica takvog stanja, u javnom prostoru stiče se dojam kako vrlo često neargumentirano optuživanje, koje se k tome i medijski posreduje, potiče kod javnosti prerano i krivo zaključivanje, koje ponekad graniči i s interpretacijama na razini mistifikacije. Ova doktorska disertacija, temeljena na dosadašnjim praktičnim i teorijskim spoznajama, kroz studiju slučaja daje odgovor kako i na koji način mediji kao oblici, odnosno kanali masovne komunikacije, te službe za odnose s javnošću utječu na formiranje javnog mnijenja u izvanrednim i kriznim događajima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Stjepan Malović (mentor)

Avatar Url Jadran Perinić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Perinić, Jadran
Javno mnijenje kao subjektivna značajka krizne situacije - utjecaj medija i službi za odnose s javnošću na javno mnijenje, 2010., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
Perinić, J. (2010) 'Javno mnijenje kao subjektivna značajka krizne situacije - utjecaj medija i službi za odnose s javnošću na javno mnijenje', doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Perini\'{c}, Jadran}, year = {2010}, pages = {269}, keywords = {javno mnijenje, mediji, krizna situacija, krize, odnosi s javnostima, izvanredni doga\djaji}, title = {Javno mnijenje kao subjektivna zna\v{c}ajka krizne situacije - utjecaj medija i slu\v{z}bi za odnose s javno\v{s}\'{c}u na javno mnijenje}, keyword = {javno mnijenje, mediji, krizna situacija, krize, odnosi s javnostima, izvanredni doga\djaji}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Perini\'{c}, Jadran}, year = {2010}, pages = {269}, keywords = {public opinion, media, crisis situation, crisis, public relations, emergency situations}, title = {Public opinion as a subjective trait of a crisis situation – the influence of the media and public relations services on public opinion}, keyword = {public opinion, media, crisis situation, crisis, public relations, emergency situations}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font