Pregled bibliografske jedinice broj: 800374
Zeleno poslovanje kao dio strateškog usmjerenja hotela
Zeleno poslovanje kao dio strateškog usmjerenja hotela // Zbornik radova 23. tradicionalnog savjetovanja "Ekonomska politika Hrvatske u 2016."
Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista, 2015. str. 222-233 (ostalo, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 800374 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zeleno poslovanje kao dio strateškog usmjerenja hotela
(Green Business as a Part of Hotel’s Strategy)
Autori
Perić, Marko ; Jurčić, Dina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 23. tradicionalnog savjetovanja "Ekonomska politika Hrvatske u 2016."
/ - Zagreb : Hrvatsko društvo ekonomista, 2015, 222-233
Skup
23. tradicionalno savjetovanje "Ekonomska politika Hrvatske u 2016."
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 11.11.2015. - 13.11.2015
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
zeleno poslovanje ; strategija ; hotelijerstvo
(green business ; strategy ; hotel industry)
Sažetak
Koncept „zelenog poslovanja“ usklađen je s idejom održivog razvoja te pored aktivnosti usmjerenih ka stvaranju profita, ono podrazumijeva i brigu za okoliš i zajednicu. U kontekstu ovog rada, naglasak zelenog poslovanja stavljen je na aspekt okoliša odnosno zaštite okoliša kako bi se negativni učinak na okoliš sveo na minimum. To je od posebnog značaja za hotelijerstvo i turizam općenito, jer su oni iznimno ovisni o stupnju privlačnosti i kvalitete prostora te se stoga prema njemu trebaju pažljivo ophoditi. Svrha ovog rada je ukazati na pozitivne efekte koji nastaju u praksi kada zeleno poslovanje postane dio strateškog usmjerenja hotela te da odabir takvog usmjerenja ne mora nužno iziskivati visoke troškove. Rezultati provedenog istraživanja na odabranom uzorku hrvatskih hotela nositelja certifikata „Sustainable hotel“ ukazuju da mnoge mjere provedene u cilju zaštite okoliša nisu složene i skupe te da mogu pridonijeti boljem tržišnom (povećanje udjela na tržištu) i financijskom (smanjenje troškova, povećanje dobiti) rezultatu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Urednička recenzija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Marko Perić
(autor)