Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 798552

Upravljanje odnosima s potrošačima u funkciji zadržavanja potrošača


Dukić, Branimir; Gale, Vjekoslav
Upravljanje odnosima s potrošačima u funkciji zadržavanja potrošača // Ekonomski vjesnik, 38 (2015), 2; 583-598 (recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 798552 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje odnosima s potrošačima u funkciji zadržavanja potrošača
(Customer relationship management aimed at retaining customers)

Autori
Dukić, Branimir ; Gale, Vjekoslav

Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 38 (2015), 2; 583-598

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
upravljanje odnosima s potrošačima ; CRM ; marketing odnosa
(Cusromer Relationship Management ; CR ; Relationship marketing)

Sažetak
Poput mnogi drugih suvremenih pojmova i pojam upravljanja odnosima s potrošačima (CRM) u svakodnevnoj praksi izaziva dvojbe vezane za njegovo značenje i njegov obuhvat. Razlog tome treba tražiti u činjenici kako je CRM ujedno i strategija i proces i sustav, stoga je teško jednoznačno definirati pojam koji obuhvaća toliko široko područje. No, prilikom proučavanja CRM-a treba uzeti u obzir kako je to koncept razvijen u okvirima marketing odnosa i poslovne filozofije koja teži zadovoljavanjem individualnih potreba potrošača ; potrošača učiniti zadovoljnim i kroz izgradnju sustavne interakcije s potrošačem, potrošača transformirati u klijenta. Kako bi se to uspjelo, potrebno je uspostaviti sustav komunikacije s potrošačem koji će osigurati neposrednu interakciju s potrošačem. Kroz takvu se interakciju potrošač od anonimne jedinke u masi potrošača transformira u individualiziranu i personaliziranu jedinku, o kojoj se sustavno prikupljaju informacije, ali i kojoj se sustavno pružaju informacije. Takav sustav komunikacije, posebice kada je riječ o većem broju potrošača, nije moguće izgraditi bez upotrebe suvremene informacijsko-komunikacijske tehnologije. Zbog toga se CRM sustav integrira u marketing i informacijske sustave, kao i menadžment. Prikupljeni su podatci u točki dodira temelj za kreiranje slike o potrošaču te učinkovito zadovoljavanje njegovih potreba. Takav sustav, također omogućava izbor kvalitetnih potrošača u smislu osiguranja lojalnosti kvalitetnih potrošača. Prema tome CRM omogućava izgradnju defanzivne marketinške strategije koja teži zadržavanju i boljem iskorištenju postojećih potrošača, što u naravi zahtjeva manje napora i sredstava za provedbu od ofanzivne marketinške strategije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Branimir Dukić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Dukić, Branimir; Gale, Vjekoslav
Upravljanje odnosima s potrošačima u funkciji zadržavanja potrošača // Ekonomski vjesnik, 38 (2015), 2; 583-598 (recenziran, članak, stručni)
Dukić, B. & Gale, V. (2015) Upravljanje odnosima s potrošačima u funkciji zadržavanja potrošača. Ekonomski vjesnik, 38 (2), 583-598.
@article{article, author = {Duki\'{c}, Branimir and Gale, Vjekoslav}, year = {2015}, pages = {583-598}, keywords = {upravljanje odnosima s potro\v{s}a\v{c}ima, CRM, marketing odnosa}, journal = {Ekonomski vjesnik}, volume = {38}, number = {2}, issn = {0353-359X}, title = {Upravljanje odnosima s potro\v{s}a\v{c}ima u funkciji zadr\v{z}avanja potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {upravljanje odnosima s potro\v{s}a\v{c}ima, CRM, marketing odnosa} }
@article{article, author = {Duki\'{c}, Branimir and Gale, Vjekoslav}, year = {2015}, pages = {583-598}, keywords = {Cusromer Relationship Management, CR, Relationship marketing}, journal = {Ekonomski vjesnik}, volume = {38}, number = {2}, issn = {0353-359X}, title = {Customer relationship management aimed at retaining customers}, keyword = {Cusromer Relationship Management, CR, Relationship marketing} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font