Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 797744

Značaj gospodarskih sajmova i izložbi u promociji i prodaji poljoprivredno-prehrambenih proizvoda


Jelena Đurđević
Značaj gospodarskih sajmova i izložbi u promociji i prodaji poljoprivredno-prehrambenih proizvoda, 2012., diplomski rad, diplomski, Poljoprivredni fakultet, Osijek


CROSBI ID: 797744 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značaj gospodarskih sajmova i izložbi u promociji i prodaji poljoprivredno-prehrambenih proizvoda
(The significance of trade fairs and exhibitions in the promotion and sale of agricultural and food products)

Autori
Jelena Đurđević

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Poljoprivredni fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
02.04

Godina
2012

Stranica
45

Mentor
Lončarić, Ružica

Ključne riječi
sajmovi ; izložbe anketa ; promocija ; poljoprivredno-prehrambeni proizvodi
(fairs ; exibitions ; poll ; promotion ; agricultural food products)

Sažetak
Cilj ovog diplomskog rada bio je istražiti značaj gospodarskih sajmova i izložbi u promociji i prodaji poljoprivredno-prehrambenih proizvoda. Pomoću metode ankete prikupljeni su podaci koji ukazuju na sve veću posjećenost sajmova te njihovu vrlo uspješnu organizaciju. Također, dobiveni su pokazatelji koji se odnose na promociju, prodaju i ponudu poljoprivredno- prehrambenih prizvoda na sajmovima i izložbama u Virovitičkoj-podravskoj županiji. Još od srednje vijeka sajmovi su bili mjesto prodaje robe, a u novijem vijeku postali su jedno od najvažnijih mjesta gdje se sklapaju trgovački ugovori. Danas su gospodarski sajmovi i izložbe postali jedan od najznačajnijih oblika promocije i prodaje poljoprivredno prehrambenih proizvoda što su potrvdili i rezultati anketnog istraživanja koje sam provela u Virovitičko- podravsko žušaniji. U kojoj se održava jedan od najvećih i najposjećenijih sajmova u Hrvatskoj (Viroexpo). Čak 98% izlagača smatra sajam dobrim oblikom prezentacije proizvoda , usluga i ideja, a 56, 7% ispitanika koji se bave poljoprivrednom proizvodnjom izlagalo bi svoje proizvode na sajmovima i izložbama. Ispitanici ponudu poljoprivrednih proizvoda na sajmovima smatraju zadovoljavajućom, ali bi trebala biti i raznovrsnija. Prema rezultatima ankete, prodaja poljoprivredno prehrambenih proizvoda putem gospodarskih sajmova još uvijek nije zadovoljavajuća (64% ispitanika rijetko kupuje na sajmovima). Najveći udio ispitanika, njih čak 84% na sajmovima i izložbama kupuju prehrambene proizvode sa raznih poljoprivrednih gospodarstava. Važan je pokazatelj da je svoj poslovni cilj putem sajmova postiglo 80, 19% izlagača, što ukazuje na važnost sajmova i izložbi u marketingu poljoprivredno prehrambenih proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek

Profili:

Avatar Url Ružica Lončarić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jelena Đurđević
Značaj gospodarskih sajmova i izložbi u promociji i prodaji poljoprivredno-prehrambenih proizvoda, 2012., diplomski rad, diplomski, Poljoprivredni fakultet, Osijek
Jelena Đurđević (2012) 'Značaj gospodarskih sajmova i izložbi u promociji i prodaji poljoprivredno-prehrambenih proizvoda', diplomski rad, diplomski, Poljoprivredni fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, year = {2012}, pages = {45}, keywords = {sajmovi, izlo\v{z}be anketa, promocija, poljoprivredno-prehrambeni proizvodi}, title = {Zna\v{c}aj gospodarskih sajmova i izlo\v{z}bi u promociji i prodaji poljoprivredno-prehrambenih proizvoda}, keyword = {sajmovi, izlo\v{z}be anketa, promocija, poljoprivredno-prehrambeni proizvodi}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2012}, pages = {45}, keywords = {fairs, exibitions, poll, promotion, agricultural food products}, title = {The significance of trade fairs and exhibitions in the promotion and sale of agricultural and food products}, keyword = {fairs, exibitions, poll, promotion, agricultural food products}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font