Pregled bibliografske jedinice broj: 797744
Značaj gospodarskih sajmova i izložbi u promociji i prodaji poljoprivredno-prehrambenih proizvoda
Značaj gospodarskih sajmova i izložbi u promociji i prodaji poljoprivredno-prehrambenih proizvoda, 2012., diplomski rad, diplomski, Poljoprivredni fakultet, Osijek
CROSBI ID: 797744 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj gospodarskih sajmova i izložbi u promociji
i prodaji poljoprivredno-prehrambenih proizvoda
(The significance of trade fairs and exhibitions
in the promotion and sale of agricultural and
food products)
Autori
Jelena Đurđević
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Poljoprivredni fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
02.04
Godina
2012
Stranica
45
Mentor
Lončarić, Ružica
Ključne riječi
sajmovi ; izložbe anketa ; promocija ; poljoprivredno-prehrambeni proizvodi
(fairs ; exibitions ; poll ; promotion ; agricultural food products)
Sažetak
Cilj ovog diplomskog rada bio je istražiti značaj gospodarskih sajmova i izložbi u promociji i prodaji poljoprivredno-prehrambenih proizvoda. Pomoću metode ankete prikupljeni su podaci koji ukazuju na sve veću posjećenost sajmova te njihovu vrlo uspješnu organizaciju. Također, dobiveni su pokazatelji koji se odnose na promociju, prodaju i ponudu poljoprivredno- prehrambenih prizvoda na sajmovima i izložbama u Virovitičkoj-podravskoj županiji. Još od srednje vijeka sajmovi su bili mjesto prodaje robe, a u novijem vijeku postali su jedno od najvažnijih mjesta gdje se sklapaju trgovački ugovori. Danas su gospodarski sajmovi i izložbe postali jedan od najznačajnijih oblika promocije i prodaje poljoprivredno prehrambenih proizvoda što su potrvdili i rezultati anketnog istraživanja koje sam provela u Virovitičko- podravsko žušaniji. U kojoj se održava jedan od najvećih i najposjećenijih sajmova u Hrvatskoj (Viroexpo). Čak 98% izlagača smatra sajam dobrim oblikom prezentacije proizvoda , usluga i ideja, a 56, 7% ispitanika koji se bave poljoprivrednom proizvodnjom izlagalo bi svoje proizvode na sajmovima i izložbama. Ispitanici ponudu poljoprivrednih proizvoda na sajmovima smatraju zadovoljavajućom, ali bi trebala biti i raznovrsnija. Prema rezultatima ankete, prodaja poljoprivredno prehrambenih proizvoda putem gospodarskih sajmova još uvijek nije zadovoljavajuća (64% ispitanika rijetko kupuje na sajmovima). Najveći udio ispitanika, njih čak 84% na sajmovima i izložbama kupuju prehrambene proizvode sa raznih poljoprivrednih gospodarstava. Važan je pokazatelj da je svoj poslovni cilj putem sajmova postiglo 80, 19% izlagača, što ukazuje na važnost sajmova i izložbi u marketingu poljoprivredno prehrambenih proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek
Profili:
Ružica Lončarić
(mentor)