Pregled bibliografske jedinice broj: 797668
Prikriveno oglašavanje kao nedopuštena tehnika u odnosima s javnošću
Prikriveno oglašavanje kao nedopuštena tehnika u odnosima s javnošću, 2014., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 797668 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikriveno oglašavanje kao nedopuštena tehnika u odnosima s javnošću
(Surreptitious advertising as an inadmissible technique in public relations)
Autori
Katić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
07.05
Godina
2014
Stranica
68
Mentor
Labaš, Danijel
Neposredni voditelj
Milas, Zdeslav
Ključne riječi
odnosi s javnošću; tehnike odnosa s javnošću; prikriveno oglašavanje; zakon o nedopuštenom oglašavanju; etika
(public relations; techniques in public relations; surreptitious advertising; the Law on false advertising; ethics)
Sažetak
Odnosi s javnošću su društvena znanost koja omogućava komunikaciju pojedinaca ili organizacija s javnosti. Pri komuniciranju i uspostavi odnosa koristi se raznim tehnikama. Prikriveno oglašavanje jedna je od tehnika definirana kao nedopuštena, a cilj joj je ojačati imidž oglašavane usluge ili proizvoda. Svakodnevnim porastom oglašavanja i pojave zasićenosti oglasnih poruka stvara se potreba korištenja nedopuštene tehnike kojom se obmanjuje primatelje medijskih poruka. Pravnom regulacijom nastoji ih se uvesti red, a etičko ponašanje trebalo bi biti temelj u djelovanju odnosa s javnošću. Naime, društveno odgovorno poslovanje jedan je od ciljeva odnosa s javnošću. Prikrivene poruke sve je teže prepoznati pa kako takve poruke imaju znatno veću vjerodostojnost od klasičnih poruka oglašavanja, korisnici medija svakodnevno su izloženi zavaravanju.
Izvorni jezik
Hrvatski