Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 797668

Prikriveno oglašavanje kao nedopuštena tehnika u odnosima s javnošću


Katić, Ivana
Prikriveno oglašavanje kao nedopuštena tehnika u odnosima s javnošću, 2014., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 797668 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikriveno oglašavanje kao nedopuštena tehnika u odnosima s javnošću
(Surreptitious advertising as an inadmissible technique in public relations)

Autori
Katić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
07.05

Godina
2014

Stranica
68

Mentor
Labaš, Danijel

Neposredni voditelj
Milas, Zdeslav

Ključne riječi
odnosi s javnošću; tehnike odnosa s javnošću; prikriveno oglašavanje; zakon o nedopuštenom oglašavanju; etika
(public relations; techniques in public relations; surreptitious advertising; the Law on false advertising; ethics)

Sažetak
Odnosi s javnošću su društvena znanost koja omogućava komunikaciju pojedinaca ili organizacija s javnosti. Pri komuniciranju i uspostavi odnosa koristi se raznim tehnikama. Prikriveno oglašavanje jedna je od tehnika definirana kao nedopuštena, a cilj joj je ojačati imidž oglašavane usluge ili proizvoda. Svakodnevnim porastom oglašavanja i pojave zasićenosti oglasnih poruka stvara se potreba korištenja nedopuštene tehnike kojom se obmanjuje primatelje medijskih poruka. Pravnom regulacijom nastoji ih se uvesti red, a etičko ponašanje trebalo bi biti temelj u djelovanju odnosa s javnošću. Naime, društveno odgovorno poslovanje jedan je od ciljeva odnosa s javnošću. Prikrivene poruke sve je teže prepoznati pa kako takve poruke imaju znatno veću vjerodostojnost od klasičnih poruka oglašavanja, korisnici medija svakodnevno su izloženi zavaravanju.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Katić, Ivana
Prikriveno oglašavanje kao nedopuštena tehnika u odnosima s javnošću, 2014., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Katić, I. (2014) 'Prikriveno oglašavanje kao nedopuštena tehnika u odnosima s javnošću', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kati\'{c}, Ivana}, year = {2014}, pages = {68}, keywords = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, tehnike odnosa s javno\v{s}\'{c}u, prikriveno ogla\v{s}avanje, zakon o nedopu\v{s}tenom ogla\v{s}avanju, etika}, title = {Prikriveno ogla\v{s}avanje kao nedopu\v{s}tena tehnika u odnosima s javno\v{s}\'{c}u}, keyword = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, tehnike odnosa s javno\v{s}\'{c}u, prikriveno ogla\v{s}avanje, zakon o nedopu\v{s}tenom ogla\v{s}avanju, etika}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kati\'{c}, Ivana}, year = {2014}, pages = {68}, keywords = {public relations, techniques in public relations, surreptitious advertising, the Law on false advertising, ethics}, title = {Surreptitious advertising as an inadmissible technique in public relations}, keyword = {public relations, techniques in public relations, surreptitious advertising, the Law on false advertising, ethics}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font