Pregled bibliografske jedinice broj: 796712
PROCJENA POTREBNIH SOCIO-EMOCIONALNIH KOMPETENCIJA I MOTIVACIJE NASTAVNIKA U OBRAZOVANJU ODRASLIH
PROCJENA POTREBNIH SOCIO-EMOCIONALNIH KOMPETENCIJA I MOTIVACIJE NASTAVNIKA U OBRAZOVANJU ODRASLIH // Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj
Split, Hrvatska, 2016. str. 1-1 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 796712 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PROCJENA POTREBNIH SOCIO-EMOCIONALNIH KOMPETENCIJA I MOTIVACIJE NASTAVNIKA U OBRAZOVANJU ODRASLIH
(Assessment of socio-emotional competencies and motivation of teachers in adult education)
Autori
Koludrović, Morana ; Ljubetić, Maja ; Reić Ercegovac, Ina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj
/ - , 2016, 1-1
Skup
Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 22.01.2016. - 23.01.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovanje odraslih; socio-emocionalne kompetencije; motivacija; voditelji
(adult education; socio-emotional competences; motivation)
Sažetak
U radu su prezentirane neke teorijske spoznaje o kompetencijama nastavnika u obrazovanju odraslih kao i ključne ideje važnijih dokumenata koji se odnose na obrazovanje odraslih u hrvatskom i europskom kontekstu. Također su predstavljeni rezultati istraživanja provedenog s ciljem ispitivanja mišljenja voditelja obrazovnih programa za odrasle o potrebnim kompetencijama njihovih nastavnika, s posebnim naglaskom na socio-emocionalne kompetencije i motivaciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu