Pregled bibliografske jedinice broj: 796491
Evolucija konkurentske prednosti: U potrazi za uspjehom u hiperkonkurentskim uvjetima
Evolucija konkurentske prednosti: U potrazi za uspjehom u hiperkonkurentskim uvjetima. Zagreb: Naklada Ljevak, 2015 (monografija)
CROSBI ID: 796491 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Evolucija konkurentske prednosti: U potrazi za uspjehom u hiperkonkurentskim uvjetima
(The Evolution of Competitive Advantage: Searching for Success in Hypercompetition)
Autori
Daraboš, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Naklada Ljevak
Grad
Zagreb
Godina
2015
Stranica
232
ISBN
978-953-303-866-7
Ključne riječi
konkurentska prednost; strateški obrasci; konkurencija; konkurentska dinamika; hiperkonkurencija
(competititve advantage; strategic patterns; competition; competitive dynamics; hypercompetition)
Sažetak
Knjiga Evolucija konkurentske prednosti: U potrazi za uspjehom u hiperkonkurentskim uvjetima je apsolutni novitet u području strategije u uvjetima snažne konkurencije, ne samo u Hrvatskoj, veći i na globalnoj razini. Nastala je kao rezultat višegodišnjega rada i istraživanja u području konkurentske dinamike i strateškoga pozicioniranja poduzeća, a sve u svrhu pružanja svojevrsne pomoći poduzećima za što uspješnije razumijevanje i konkuriranje u dinamičkoj okolini. Ako su još u vrlo bliskoj prošlosti kreativnost, hrabrost i pronicavost u definiranju strategija i donošenju odluka činile elemente uspjeha, danas su te pretpostavke eksponencijalno važne, ali uspjeh ne jamče, svakako ne dugoročan. Aktualnom ostaje jedino stalnost promjene. Pitate se kako izgraditi uspješnu tržišnu poziciju čak i u uvjetima kada to izgleda gotovo nemoguće? Ovaj svojevrsni „priručnik“ ukazuje na potrebe mijenjanja ponajprije razmišljanja, ali i svijesti menadžera o načinima postavljanja uspješnih strategija te daje prijedloge strateškog pozicioniranja koji vode ka povećanju poslovne uspješnosti poduzeća u današnjim uvjetima. Mnoge škole strategije i strateškog menadžmenta obrađuju različita područja i kroz različite teorije objašnjavaju nastale promjene na tržištima. Ali nitko se do sada zapravo nije ozbiljno uhvatio u koštac sa temom hiperkonkurencije objašnjavajući načine na koji bi se poduzeća trebala natjecati i pozicionirati kako bi i dalje ostvarivala uspjeh na tržištu i bili ispred konkurencije. Osim što je ovo djelo prva knjiga u Hrvatskoj koja istražuje ovo specifično područje dinamičnosti strategije, specifična je i po tome što je jedna od rijetkih koja povezuje znanost s realnim sektorom. O tome da je ova tema bliska i trenutnim tržišnim prilikama te daje odgovor na neka od gorućih pitanja u području strategije svjedoče pozitivne reference i podrška brojnih menadžera, od kojih su neke izdvojene i na naslovnici ovog djela.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0671204-0823 - Korporativno upravljanje i konkurentnost hrvatskih poduzeća (Tipurić, Darko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Daraboš Longin
(autor)