Pregled bibliografske jedinice broj: 794860
Društvene mreže u funkciji povećanja prodaje
Društvene mreže u funkciji povećanja prodaje // Suvremena trgovina, 40 (2015), 6; 16-20 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 794860 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društvene mreže u funkciji povećanja prodaje
(Social networks in purpose of increasing sale)
Autori
Zavišić, Senka ; Mijatović, Adam
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 40
(2015), 6;
16-20
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
društvene mreže; s-trgovina; marketing društvenih mreža
(social networks; s-commerce; social media marketing)
Sažetak
Rad opisuje načine i mogućnosti oglašavanja na različitim društvenim mrežama koji doprinose povećanju prodaje. Također prikazuje ključna pravila za povećanje prodaje, kao i značajke trgovine putem društvenih mreža.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA