Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 794860

Društvene mreže u funkciji povećanja prodaje


Zavišić, Senka; Mijatović, Adam
Društvene mreže u funkciji povećanja prodaje // Suvremena trgovina, 40 (2015), 6; 16-20 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 794860 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društvene mreže u funkciji povećanja prodaje
(Social networks in purpose of increasing sale)

Autori
Zavišić, Senka ; Mijatović, Adam

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 40 (2015), 6; 16-20

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
društvene mreže; s-trgovina; marketing društvenih mreža
(social networks; s-commerce; social media marketing)

Sažetak
Rad opisuje načine i mogućnosti oglašavanja na različitim društvenim mrežama koji doprinose povećanju prodaje. Također prikazuje ključna pravila za povećanje prodaje, kao i značajke trgovine putem društvenih mreža.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Zavišić, Senka; Mijatović, Adam
Društvene mreže u funkciji povećanja prodaje // Suvremena trgovina, 40 (2015), 6; 16-20 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Zavišić, S. & Mijatović, A. (2015) Društvene mreže u funkciji povećanja prodaje. Suvremena trgovina, 40 (6), 16-20.
@article{article, author = {Zavi\v{s}i\'{c}, Senka and Mijatovi\'{c}, Adam}, year = {2015}, pages = {16-20}, keywords = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, s-trgovina, marketing dru\v{s}tvenih mre\v{z}a}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {40}, number = {6}, issn = {1330-0180}, title = {Dru\v{s}tvene mre\v{z}e u funkciji pove\'{c}anja prodaje}, keyword = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, s-trgovina, marketing dru\v{s}tvenih mre\v{z}a} }
@article{article, author = {Zavi\v{s}i\'{c}, Senka and Mijatovi\'{c}, Adam}, year = {2015}, pages = {16-20}, keywords = {social networks, s-commerce, social media marketing}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {40}, number = {6}, issn = {1330-0180}, title = {Social networks in purpose of increasing sale}, keyword = {social networks, s-commerce, social media marketing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font