Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 794844

Kultura i organizacija suvremene škole


Janković, Boris
Kultura i organizacija suvremene škole, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 794844 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kultura i organizacija suvremene škole
(The Culture and Organisation of the Contemporary School)

Autori
Janković, Boris

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
21.12

Godina
2015

Stranica
45

Mentor
Livazović, Goran

Ključne riječi
deprivatizacija prakse; kultura škole; organizacijsko učenje; školski procesi; transformacija znanja
(school culture; deprivatization of practice; organisational learning; school processes; knowledge transformation)

Sažetak
Rad obrađuje kulturu i organizaciju suvremene škole kroz prizmu organizacijskog učenja kao objedinjavajućeg faktora. Prikazuje se pedagogijska perspektiva fenomena organizacijskog učenja kao relativno nove pojave u području teorija znanosti o odgoju. Ono predstavlja ključni konceptualni model u organizacijskog teoriji, koji je utemeljen na idejama bihevioralnih teoretičara organizacije predvođenih harvardskim profesorom Chrisom Argyrisom. Organizacijsko učenje se može definirati kao pojavu transformacije individualnog znanja i vještina pojedinaca u organizacijsko znanje i time se oslanja na učeću kulturu, fluidnu organizaciju i kolektivne spoznajne procese. U teorijskom dijelu rada se diskutira o teoretskim dimenzijama i pospješujućim činiteljima istoga, pri tome oslanjajući se na strukturalno- hijerarhijski pristup. Fenomen se pokušava omeđiti u pedagogijskoj znanosti i školskoj svakodnevici. U empirijskom dijelu se pokušava premostiti rastući jaz između teorije prakse i utvrditi u kakvom odnosu stoje dimenzije fenomena. Koristeći relevantnu literaturu načinjen je teoretski hodogram svih ključnih sastavnica fenomena te je ono daljnje analizirano deskriptivnom statistikom, t-testom i Pearsonovom korelacijom kako bi se ustvrdio odnos dobivenih dimenzija, te moguće razlike ovisno o sociodemografskim pokazateljima

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Goran Livazović (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Janković, Boris
Kultura i organizacija suvremene škole, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijek
Janković, B. (2015) 'Kultura i organizacija suvremene škole', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jankovi\'{c}, Boris}, year = {2015}, pages = {45}, keywords = {deprivatizacija prakse, kultura \v{s}kole, organizacijsko u\v{c}enje, \v{s}kolski procesi, transformacija znanja}, title = {Kultura i organizacija suvremene \v{s}kole}, keyword = {deprivatizacija prakse, kultura \v{s}kole, organizacijsko u\v{c}enje, \v{s}kolski procesi, transformacija znanja}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jankovi\'{c}, Boris}, year = {2015}, pages = {45}, keywords = {school culture, deprivatization of practice, organisational learning, school processes, knowledge transformation}, title = {The Culture and Organisation of the Contemporary School}, keyword = {school culture, deprivatization of practice, organisational learning, school processes, knowledge transformation}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font