Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 794237

UPRAVLJANJE ODNOSOM S KLIJENTIMA U HOTELIJERSTVU


Mr.sc. Kristijan Mihajlinović
UPRAVLJANJE ODNOSOM S KLIJENTIMA U HOTELIJERSTVU // Media, culture and public relations, 2 (2015), 161-171 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 794237 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UPRAVLJANJE ODNOSOM S KLIJENTIMA U HOTELIJERSTVU
(CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN HOTEL INDUSTRY)

Autori
Mr.sc. Kristijan Mihajlinović

Izvornik
Media, culture and public relations (1333-6371) 2 (2015); 161-171

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
Klijent Gost Zadovoljstvo Lojalnost Hotelijerstvo Prednosti Upravljanje
(CRM – Customer Relationship Management Customer Guest Satisfaction Loyalty Hotel Industry Benefits Management)

Sažetak
Promjene, izazovi, konkurencija na svjetskom tržištu vraćaju nas tradicionalnim osnovama poslovanja te nas svakodnevno podsjećaju da se svako poslovanje temelji na klijentima. Doba proizvoda je iza nas, nastupilo je doba usluga i umova. Stalne poslovne promjene, trend globalizacije, brojne inovacije su nezaustavljive i nemilosrdne. Danas klijenti svojom odlukom o kupnji odlučuju koja će poduzeća opstati, a koja ne. Zato je borba za svakog pojedinog klijenta i njegovu lojalnost postala toliko važna. Jedino tvrtka koja primjećuje i ispunjava želje i potrebe svakog individualnog klijenta može opstati na tržištu današnjice odnosno sutrašnjice. Rješenje koje se nameće je kvalitetan sustav upravljanja odnosom s klijentima (Customer Relationship Management - CRM). Upravljanje odnosom s klijentima je stari poslovni koncept koji danas ponovno postaje aktualan zahvaljujući tehnologiji koja ga omogućuje i podržava. U tom smislu upravljanje odnosom s klijentima, mora postati jedna od temeljnih društvenih i individualnih vrijednosti koje se njeguje, razvija i afirmira. Ono mora postati način razmišljanja i života. Poduzeća budućnosti moraju biti temeljena na znanju, kompetenciji i osobnim značajkama i vještinama managera koja će stvarati pozitivnu poduzetničku klimu unutar poduzeća i u svom okruženju, te poticati radne kolege i poslovne suradnike na kreativnost, inovativnost i timski rad.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Mr.sc. Kristijan Mihajlinović
UPRAVLJANJE ODNOSOM S KLIJENTIMA U HOTELIJERSTVU // Media, culture and public relations, 2 (2015), 161-171 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Mr.sc. Kristijan Mihajlinović (2015) UPRAVLJANJE ODNOSOM S KLIJENTIMA U HOTELIJERSTVU. Media, culture and public relations, 2, 161-171.
@article{article, year = {2015}, pages = {161-171}, keywords = {Klijent Gost Zadovoljstvo Lojalnost Hotelijerstvo Prednosti Upravljanje}, journal = {Media, culture and public relations}, volume = {2}, issn = {1333-6371}, title = {UPRAVLJANJE ODNOSOM S KLIJENTIMA U HOTELIJERSTVU}, keyword = {Klijent Gost Zadovoljstvo Lojalnost Hotelijerstvo Prednosti Upravljanje} }
@article{article, year = {2015}, pages = {161-171}, keywords = {CRM – Customer Relationship Management Customer Guest Satisfaction Loyalty Hotel Industry Benefits Management}, journal = {Media, culture and public relations}, volume = {2}, issn = {1333-6371}, title = {CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN HOTEL INDUSTRY}, keyword = {CRM – Customer Relationship Management Customer Guest Satisfaction Loyalty Hotel Industry Benefits Management} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font