Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 793130

Nove razine interaktivnosti dječjih slikovnica


Batarelo Kokić, Ivana
Nove razine interaktivnosti dječjih slikovnica // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 3; 377-398 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 793130 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nove razine interaktivnosti dječjih slikovnica
(New Levels of Interactivity in Children’s Picture Books)

Autori
Batarelo Kokić, Ivana

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 64 (2015), 3; 377-398

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
interaktivne slikovnice ; predškolska dob ; uloga interakcija u učenju
(interactive picture book ; preschool age ; role of interactions in learning)

Sažetak
U radu je dan prikaz dječjih slikovnica s obzirom na različite vrste i razine interaktivnosti, a s osvrtom na ulogu interaktivnih sastavnica u učenju. Prema analiziranoj literaturi o korištenju interaktivnih sastavnica u dječjim slikovnicama, slikovnice su razvrstane prema četiri razine zastupljenosti interaktivnih sastavnica. Prva razina su tiskane slikovnice s ilustracijama, s tekstom ili bez njega, a bez interaktivnih elemenata. Drugu razinu čine tiskane slikovnice s ilustracijama, s tekstom ili bez njega, te s vizualnim, zvučnim, glazbenim i interaktivnim sastavnicama. Treću razinu čine proširene tiskane slikovnice kod kojih se tradicionalni tiskani medij proširuje sa zvukovima i mogućnošću interakcije s digitalnim sadržajima. Na četvrtoj su razini digitalne slikovnice dostupne na različitim medijima, a koje mogu uključivati interaktivne vizualizacije, prilagodljivi tekst, simulacije, animacije, 3D grafike i zvuk. Za potrebe istraživanja provedena je procjena osam slikovnica za djecu u dobi od 3-6 godina. Korišteni okvir za početni odabir slikovnica je kategorizacija koju navodi Matulka, a načelo procjene je metodologija utjecaja interaktivnih sastavnica na odgojno-obrazovnu ulogu slikovnica, a prema recentnom istraživanju Ruetschlin Schugarove, Smithove i Schugara. Rezultati ukazuju na razlike u učestalosti, smještaju i ulozi interaktivnih sastavnica unutar slikovnica, te na načine na koje interaktivne sastavnice mogu biti podrška razvoju jezika i općeg razumijevanja osnovnih pojmovnih okvira.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Batarelo Kokić, Ivana
Nove razine interaktivnosti dječjih slikovnica // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 3; 377-398 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Batarelo Kokić, I. (2015) Nove razine interaktivnosti dječjih slikovnica. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (3), 377-398.
@article{article, author = {Batarelo Koki\'{c}, Ivana}, year = {2015}, pages = {377-398}, keywords = {interaktivne slikovnice, pred\v{s}kolska dob, uloga interakcija u u\v{c}enju}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {64}, number = {3}, issn = {0037-654X}, title = {Nove razine interaktivnosti dje\v{c}jih slikovnica}, keyword = {interaktivne slikovnice, pred\v{s}kolska dob, uloga interakcija u u\v{c}enju} }
@article{article, author = {Batarelo Koki\'{c}, Ivana}, year = {2015}, pages = {377-398}, keywords = {interactive picture book, preschool age, role of interactions in learning}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {64}, number = {3}, issn = {0037-654X}, title = {New Levels of Interactivity in Children’s Picture Books}, keyword = {interactive picture book, preschool age, role of interactions in learning} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • ProQuest
  • MLA International Bibliography
  • Education Research Complete with Full Text EBSCO Publishing





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font