Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 792116

Doprinos marketinških strategija u ostvarenju konkurentne ponude nautičkog turizma Republike Hrvatske


Alkier Romina; Drpić, Danijel; Milojica, Vedran
Doprinos marketinških strategija u ostvarenju konkurentne ponude nautičkog turizma Republike Hrvatske // Pomorski zbornik, 49-50 (2015), 1; 181-205 doi:10.18048 (međunarodna recenzija, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 792116 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Doprinos marketinških strategija u ostvarenju konkurentne ponude nautičkog turizma Republike Hrvatske
(Contribution of Marketing Strategies in Achieving a Competitive Offer of Nautical Tourism in the Republic of Croatia)

Autori
Alkier Romina ; Drpić, Danijel ; Milojica, Vedran

Izvornik
Pomorski zbornik (0554-6397) 49-50 (2015), 1; 181-205

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
marketinška strategija ; marketing plan ; konkurentnost ; nautički turizam Republike Hrvatske
(Marketing strategy ; Marketing plan ; Competitiveness ; Nautical tourism of the Republic of Croatia)

Sažetak
Europsko turističko tržište je veoma izazovno, u pogledu razvoja novih kvalitativnih trendova, promjena u preferencijama turista koje se konstantno mijenjaju i povećavaju te traže brzu i pravovremenu reakciju u pogledu unaprjeđenja ponude hrvatskog turističkog proizvoda i ostvarenja konkurentskih prednosti. Nautički turizam je jedan od sastavnih elemenata hrvatske turističke ponude te se njegovom razvoju mora posvetiti značajna pozornost s ciljem razvoja jedinstvenog i prepoznatljivog turističkog proizvoda koji će značajno pridonijeti kreiranju identiteta Hrvatske kao nautičke destinacije čija se ponuda temelji na očuvanim prirodnim posebnostima i bogatoj turističkoj tradiciji, s ciljem repozicioniranja cjelokupne turističke ponude Republike Hrvatske na turističkom tržištu kao visoko kvalitetne i inovativne ponude i ulaska u svijest potencijalnih turista kao ekološki svjesne destinacije sklone stalnim unaprijeđenjima turističke ponude, sukladno suvremenim turističkim trendovima. S ciljem ostvarenja prethodno navedenog, potrebno je poduzeti čitav skup adekvatnih marketinških aktivnosti u vidu osmišljavanja marketinškog plana, s ciljem unaprjeđenja trenutnog stanja i osmišljavanja novih elemenata (nautičke) turističke ponude te kreiranja i profiliranja njezinog prepoznatljivog imidža i brenda i ostvarenja konkurentskih prednosti na međunarodnom turističkom tržištu. Svrha rada je prikazati važnost marketinških strategija u unaprjeđenju nautičke turističke ponude, dok je cilj rada ukazati na važnost kreiranja marketinškog plana i marketinške strategije Croatica Nautica s ciljem perspektive daljnjeg razvoja nautičkog turizma Republike Hrvatske i ostvarenja konkurentskih prednosti na turističkom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Romina Alkier (autor)

Avatar Url Vedran Milojica (autor)

Avatar Url Danijel Drpić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi Hrčak Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Alkier Romina; Drpić, Danijel; Milojica, Vedran
Doprinos marketinških strategija u ostvarenju konkurentne ponude nautičkog turizma Republike Hrvatske // Pomorski zbornik, 49-50 (2015), 1; 181-205 doi:10.18048 (međunarodna recenzija, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Alkier Romina, Drpić, D. & Milojica, V. (2015) Doprinos marketinških strategija u ostvarenju konkurentne ponude nautičkog turizma Republike Hrvatske. Pomorski zbornik, 49-50 (1), 181-205 doi:10.18048.
@article{article, author = {Drpi\'{c}, Danijel and Milojica, Vedran}, year = {2015}, pages = {181-205}, DOI = {10.18048}, keywords = {marketin\v{s}ka strategija, marketing plan, konkurentnost, nauti\v{c}ki turizam Republike Hrvatske}, journal = {Pomorski zbornik}, doi = {10.18048}, volume = {49-50}, number = {1}, issn = {0554-6397}, title = {Doprinos marketin\v{s}kih strategija u ostvarenju konkurentne ponude nauti\v{c}kog turizma Republike Hrvatske}, keyword = {marketin\v{s}ka strategija, marketing plan, konkurentnost, nauti\v{c}ki turizam Republike Hrvatske} }
@article{article, author = {Drpi\'{c}, Danijel and Milojica, Vedran}, year = {2015}, pages = {181-205}, DOI = {10.18048}, keywords = {Marketing strategy, Marketing plan, Competitiveness, Nautical tourism of the Republic of Croatia}, journal = {Pomorski zbornik}, doi = {10.18048}, volume = {49-50}, number = {1}, issn = {0554-6397}, title = {Contribution of Marketing Strategies in Achieving a Competitive Offer of Nautical Tourism in the Republic of Croatia}, keyword = {Marketing strategy, Marketing plan, Competitiveness, Nautical tourism of the Republic of Croatia} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • TRID – the TRIS and ITRD database
  • EBSCO Academic Search Complete
  • PROQUEST - Natural Science Collection
  • SciTech Collection
  • Technology Collection
  • Ulrich's Intl Periodicals Directory
  • News of New Electronic Journals
  • ZDB - Zeitschriftendatenbank
  • PROQUEST-ZDB – Zeitschriftendatenbank
  • Worldcat Libraries
  • HRČAK


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font