Pregled bibliografske jedinice broj: 792116
Doprinos marketinških strategija u ostvarenju konkurentne ponude nautičkog turizma Republike Hrvatske
Doprinos marketinških strategija u ostvarenju konkurentne ponude nautičkog turizma Republike Hrvatske // Pomorski zbornik, 49-50 (2015), 1; 181-205 doi:10.18048 (međunarodna recenzija, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 792116 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Doprinos marketinških strategija u ostvarenju konkurentne ponude nautičkog turizma Republike Hrvatske
(Contribution of Marketing Strategies in Achieving a Competitive Offer of Nautical Tourism in the Republic of Croatia)
Autori
Alkier Romina ; Drpić, Danijel ; Milojica, Vedran
Izvornik
Pomorski zbornik (0554-6397) 49-50
(2015), 1;
181-205
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
marketinška strategija ; marketing plan ; konkurentnost ; nautički turizam Republike Hrvatske
(Marketing strategy ; Marketing plan ; Competitiveness ; Nautical tourism of the Republic of Croatia)
Sažetak
Europsko turističko tržište je veoma izazovno, u pogledu razvoja novih kvalitativnih trendova, promjena u preferencijama turista koje se konstantno mijenjaju i povećavaju te traže brzu i pravovremenu reakciju u pogledu unaprjeđenja ponude hrvatskog turističkog proizvoda i ostvarenja konkurentskih prednosti. Nautički turizam je jedan od sastavnih elemenata hrvatske turističke ponude te se njegovom razvoju mora posvetiti značajna pozornost s ciljem razvoja jedinstvenog i prepoznatljivog turističkog proizvoda koji će značajno pridonijeti kreiranju identiteta Hrvatske kao nautičke destinacije čija se ponuda temelji na očuvanim prirodnim posebnostima i bogatoj turističkoj tradiciji, s ciljem repozicioniranja cjelokupne turističke ponude Republike Hrvatske na turističkom tržištu kao visoko kvalitetne i inovativne ponude i ulaska u svijest potencijalnih turista kao ekološki svjesne destinacije sklone stalnim unaprijeđenjima turističke ponude, sukladno suvremenim turističkim trendovima. S ciljem ostvarenja prethodno navedenog, potrebno je poduzeti čitav skup adekvatnih marketinških aktivnosti u vidu osmišljavanja marketinškog plana, s ciljem unaprjeđenja trenutnog stanja i osmišljavanja novih elemenata (nautičke) turističke ponude te kreiranja i profiliranja njezinog prepoznatljivog imidža i brenda i ostvarenja konkurentskih prednosti na međunarodnom turističkom tržištu. Svrha rada je prikazati važnost marketinških strategija u unaprjeđenju nautičke turističke ponude, dok je cilj rada ukazati na važnost kreiranja marketinškog plana i marketinške strategije Croatica Nautica s ciljem perspektive daljnjeg razvoja nautičkog turizma Republike Hrvatske i ostvarenja konkurentskih prednosti na turističkom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- TRID – the TRIS and ITRD database
- EBSCO Academic Search Complete
- PROQUEST - Natural Science Collection
- SciTech Collection
- Technology Collection
- Ulrich's Intl Periodicals Directory
- News of New Electronic Journals
- ZDB - Zeitschriftendatenbank
- PROQUEST-ZDB – Zeitschriftendatenbank
- Worldcat Libraries
- HRČAK