Pregled bibliografske jedinice broj: 792114
Promocija kao faktor ojačanja konkurentske pozicije nautičkog turizma Republike Hrvatske na turističkom tržištu
Promocija kao faktor ojačanja konkurentske pozicije nautičkog turizma Republike Hrvatske na turističkom tržištu // Pomorski zbornik, 49-50 (2015), 1; 239-264 doi:10.18048 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 792114 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija kao faktor ojačanja konkurentske pozicije nautičkog turizma Republike Hrvatske na turističkom tržištu
(Promotion as a Factor of Strengthening the Competitive Position of Nautical Tourism of the Republic of Croatia in the Tourism Market)
Autori
Alkier, Romina ; Milojica, Vedran ; Drpić, Danijel
Izvornik
Pomorski zbornik (0554-6397) 49-50
(2015), 1;
239-264
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
nautički turizam Republike Hrvatske ; turizam Europske Unije ; razvojne smjernice ; promotivne smjernice
(Nautical Tourism of the Republic of Croatia ; Tourism of the European Union ; developmental guidelines ; promotion guidelines)
Sažetak
Republika Hrvatska članica je Europske Unije te kao takva mora poduzeti brojne aktivnosti s ciljem unaprjeđenja i promocije cjelokupne turističke ponude kako bi ravnopravno stala uz rame s vodećim destinacijama i ostvarila konkurentsku prednost i poziciju u europskim i svjetskim turističkim tokovima. Ona mora iskoristiti sve mogućnosti unaprjeđenja turističke ponude uz pridržavanje postulata održivog razvoja. Nautički turizam je jedan od brojnih selektivnih oblika turizma koji u Republici Hrvatskoj posjeduje veliki potencijal te se njegovom razvoju mora posvetiti zaslužena pozornost. Svrha izrade ovog rada je bila ukazati na buduće perspektive i prednosti razvoja nautičkog turizma u sklopu turističke ponude Republike Hrvatske te važnost promotivnih aktivnosti u njemu. Cilj rada je bio prikazati stanje turizma Europske Unije kao vodeće svjetske turističke regije, analizirati stanje i važnost doprinosa ponude nautičkog turizma razvoju turističkog proizvoda Republike Hrvatske s ciljem ravnopravnog uključivanja u EU turističke tokove te ponuditi daljnje razvojne i promotivne smjernice kroz osnivanje interesne zajednice Adriatica Marine i projekta Jadran- biser Mediterana.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ASFA: Aquatic Science and Fisheries Abstracts
- TRID – the TRIS and ITRD database
- EBSCO Academic Search Complete
- PROQUEST - Natural Science Collection
- SciTech Collection
- Technology Collection
- Ulrich's Intl Periodicals Directory
- News of New Electronic Journals
- ZDB - Zeitschriftendatenbank
- PROQUEST-ZDB – Zeitschriftendatenbank
- Worldcat Libraries
- HRČAK