Pregled bibliografske jedinice broj: 792018
Integracija i partnerstvo znanosti i umjetnosti
Integracija i partnerstvo znanosti i umjetnosti // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja / Radočaj Jerković, Antoaneta ; Šulentić Begić, Jasna ; Livazović, Goran ; Ondrušek, Tomaš ; Hathazy, Andras (ur.) (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 792018 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integracija i partnerstvo znanosti i umjetnosti
(Integration and partnership of sciences and arts)
Autori
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Ružica Pažin- Ilakovac
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja
/ Radočaj Jerković, Antoaneta ; Šulentić Begić, Jasna ; Livazović, Goran ; Ondrušek, Tomaš ; Hathazy, Andras (ur.) - Osijek : Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014
Skup
Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 17.10.2014. - 18.10.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
integracija; kurikulum; partnerstvo; umjetnost; znanost
(integration; curriculum; partnerships; science and arts)
Sažetak
Odgojno-obrazovni proces je složena interakcija, prožeta znanošću i umjetnošću, individualnim interesima i potrebama te društvenim vrijednostima i postignućima, od školskih, kulturnih, umjetničkih, etičkih do praktičnih i životnih. Odnos pedagogije i umjetnosti uvijek je aktualan, a danas se još dodatno razmatra u okviru naglašenih dimenzija otvorenosti, pluralnosti i kreativnosti u humanističkom kurikulumu suvremene škole. Integracija i partnerstvo u znanosti i umjetnosti, gledano u školskome i društvenome okružju, razvija se multidisciplinarnim (okuplja discipline oko zajedničke teme), interdisciplinarnim (omogućuje integraciju i dijalog disciplina) i transdisciplinarnim (nadilazi discipline) pristupom kurikulumu. Stoga je cilj ovoga rada prikazati tri osnovna oblika integracije kurikuluma (unutar jedne discipline, kros-disciplinarno te unutar i kros-disciplinarno sa stajališta učenika) u deset različitih modela i metodologija za povezivanje nastavnih planova i programa, ne potirući autonomiju i specifičnost pojedinoga predmeta. Rezultati kvalitativne analize integracije i partnerstva u znanosti i umjetnosti interpretirani su u kontekstu cjeloživotnoga učenja i prikazani grafički (slikovno) i s pripadajućim deskripcijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek