Pregled bibliografske jedinice broj: 791889
Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena
Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena // 22. godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem
Zagreb, 2014. (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 791889 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena
(Motivation and self-regulated learning strategies: Theory, measurement and application)
Autori
Lončarić, Darko ; Nikčević-Milković, Anela ; Močibob, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
22. godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem
/ - Zagreb, 2014
Skup
22. godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 05.11.2014. - 08.11.2014
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
samoregulacija učenja; socijalno-kognitivna perspektiva učenja; strategije učenja
(Self-regulation of learning; social-cognitive perspective of learning; learning strategies)
Sažetak
Knjiga pod naslovom „Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena“ autora Darka Lončarića predstavit će se na konferenciji. U dva poglavlja autorice su i Anela Nikčević-Milković i Maja Močibob. Definirat će se samoregulacija učenja naročito iz socijalno-kognitivne perspektive učenja. Pružit će se povijesni pregled modela samoregulacije. Opisat će se strategije učenja. Prikazat će se primjeri primjene koncepta samoregulacije učenja u praktičnom radu poučavatelja. Prikaz će se neke od baterija, mjera i skala mjerenja samoregulacije učenja koji su dani u zadnjem poglavlju knjige.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija