Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 791889

Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena


Lončarić, Darko; Nikčević-Milković, Anela; Močibob, Maja
Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena // 22. godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem
Zagreb, 2014. (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 791889 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena
(Motivation and self-regulated learning strategies: Theory, measurement and application)

Autori
Lončarić, Darko ; Nikčević-Milković, Anela ; Močibob, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
22. godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem / - Zagreb, 2014

Skup
22. godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem

Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 05.11.2014. - 08.11.2014

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
samoregulacija učenja; socijalno-kognitivna perspektiva učenja; strategije učenja
(Self-regulation of learning; social-cognitive perspective of learning; learning strategies)

Sažetak
Knjiga pod naslovom „Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena“ autora Darka Lončarića predstavit će se na konferenciji. U dva poglavlja autorice su i Anela Nikčević-Milković i Maja Močibob. Definirat će se samoregulacija učenja naročito iz socijalno-kognitivne perspektive učenja. Pružit će se povijesni pregled modela samoregulacije. Opisat će se strategije učenja. Prikazat će se primjeri primjene koncepta samoregulacije učenja u praktičnom radu poučavatelja. Prikaz će se neke od baterija, mjera i skala mjerenja samoregulacije učenja koji su dani u zadnjem poglavlju knjige.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Lončarić, Darko; Nikčević-Milković, Anela; Močibob, Maja
Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena // 22. godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem
Zagreb, 2014. (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Lončarić, D., Nikčević-Milković, A. & Močibob, M. (2014) Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena. U: 22. godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem.
@article{article, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Darko and Nik\v{c}evi\'{c}-Milkovi\'{c}, Anela and Mo\v{c}ibob, Maja}, year = {2014}, keywords = {samoregulacija u\v{c}enja, socijalno-kognitivna perspektiva u\v{c}enja, strategije u\v{c}enja}, title = {Motivacija i strategije samoregulacije u\v{c}enja: teorija, mjerenje i primjena}, keyword = {samoregulacija u\v{c}enja, socijalno-kognitivna perspektiva u\v{c}enja, strategije u\v{c}enja}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Darko and Nik\v{c}evi\'{c}-Milkovi\'{c}, Anela and Mo\v{c}ibob, Maja}, year = {2014}, keywords = {Self-regulation of learning, social-cognitive perspective of learning, learning strategies}, title = {Motivation and self-regulated learning strategies: Theory, measurement and application}, keyword = {Self-regulation of learning, social-cognitive perspective of learning, learning strategies}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font