Pregled bibliografske jedinice broj: 791866
Masovna kastomizacija u industriji odjeće i obuće – obilježje nove epohe marketinga
Masovna kastomizacija u industriji odjeće i obuće – obilježje nove epohe marketinga // Suvremena trgovina (Zagreb), 6 (2015), 38-42 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 791866 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Masovna kastomizacija u industriji odjeće i obuće – obilježje nove epohe marketinga
(Mass customization in the clothes and footware industry - characeristic of a new marketing era)
Autori
Ham, Marija ; Pap, Ana ; Vuković, Vlatka
Izvornik
Suvremena trgovina (Zagreb) (1330-0180) 6
(2015);
38-42
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
masovna kastomizacija ; industrija odjeće ; industrija obuće ; marketing
(mass customization ; clothes industry ; footware industry ; marketing)
Sažetak
S obzirom da su želje i potrebe današnjih potrošača te industrijske konkurencije sve različitije, masovna proizvodnja ne može zadovoljiti i proizvođače i potrošače. Masovni proizvođači orijentirani su na proizvodnju velikih, unificiranih, količina proizvoda kako bi smanjili jedinične troškove i privukli velike grupe potrošača ili prosječne potrošače. Nasuprot tome, poduzeća orijentirana na masovnu kastomizaciju oslanjaju se na proizvodnju malih količina, u skladu sa zahtjevima pojedinačnih kupaca, smanjujući na taj način razinu zaliha i pokušavajući smanjiti troškove smanjenim obujmom proizvodnje. Pojam masovna kastomizacija, izveden iz engleske sintagme mass customization, oksimoron je koji se temelji na masovnoj proizvodnji i kastomizaciji i kombinira prednosti oba oblika kao što su: ispunjavanje individualnih zahtjeva potrošača i niski troškovi te brza proizvodnja.
Izvorni jezik
Hrvatski