Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 791866

Masovna kastomizacija u industriji odjeće i obuće – obilježje nove epohe marketinga


Ham, Marija; Pap, Ana; Vuković, Vlatka
Masovna kastomizacija u industriji odjeće i obuće – obilježje nove epohe marketinga // Suvremena trgovina (Zagreb), 6 (2015), 38-42 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 791866 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Masovna kastomizacija u industriji odjeće i obuće – obilježje nove epohe marketinga
(Mass customization in the clothes and footware industry - characeristic of a new marketing era)

Autori
Ham, Marija ; Pap, Ana ; Vuković, Vlatka

Izvornik
Suvremena trgovina (Zagreb) (1330-0180) 6 (2015); 38-42

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
masovna kastomizacija ; industrija odjeće ; industrija obuće ; marketing
(mass customization ; clothes industry ; footware industry ; marketing)

Sažetak
S obzirom da su želje i potrebe današnjih potrošača te industrijske konkurencije sve različitije, masovna proizvodnja ne može zadovoljiti i proizvođače i potrošače. Masovni proizvođači orijentirani su na proizvodnju velikih, unificiranih, količina proizvoda kako bi smanjili jedinične troškove i privukli velike grupe potrošača ili prosječne potrošače. Nasuprot tome, poduzeća orijentirana na masovnu kastomizaciju oslanjaju se na proizvodnju malih količina, u skladu sa zahtjevima pojedinačnih kupaca, smanjujući na taj način razinu zaliha i pokušavajući smanjiti troškove smanjenim obujmom proizvodnje. Pojam masovna kastomizacija, izveden iz engleske sintagme mass customization, oksimoron je koji se temelji na masovnoj proizvodnji i kastomizaciji i kombinira prednosti oba oblika kao što su: ispunjavanje individualnih zahtjeva potrošača i niski troškovi te brza proizvodnja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marija Ham (autor)

Avatar Url Ana Pap Vorkapić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Ham, Marija; Pap, Ana; Vuković, Vlatka
Masovna kastomizacija u industriji odjeće i obuće – obilježje nove epohe marketinga // Suvremena trgovina (Zagreb), 6 (2015), 38-42 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Ham, M., Pap, A. & Vuković, V. (2015) Masovna kastomizacija u industriji odjeće i obuće – obilježje nove epohe marketinga. Suvremena trgovina (Zagreb), 6, 38-42.
@article{article, author = {Ham, Marija and Pap, Ana and Vukovi\'{c}, Vlatka}, year = {2015}, pages = {38-42}, keywords = {masovna kastomizacija, industrija odje\'{c}e, industrija obu\'{c}e, marketing}, journal = {Suvremena trgovina (Zagreb)}, volume = {6}, issn = {1330-0180}, title = {Masovna kastomizacija u industriji odje\'{c}e i obu\'{c}e – obilje\v{z}je nove epohe marketinga}, keyword = {masovna kastomizacija, industrija odje\'{c}e, industrija obu\'{c}e, marketing} }
@article{article, author = {Ham, Marija and Pap, Ana and Vukovi\'{c}, Vlatka}, year = {2015}, pages = {38-42}, keywords = {mass customization, clothes industry, footware industry, marketing}, journal = {Suvremena trgovina (Zagreb)}, volume = {6}, issn = {1330-0180}, title = {Mass customization in the clothes and footware industry - characeristic of a new marketing era}, keyword = {mass customization, clothes industry, footware industry, marketing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font