Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 791766

Utjecaj neuromarketinga na ponašanje potrošača


Šiško, Antonia
Utjecaj neuromarketinga na ponašanje potrošača, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 791766 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj neuromarketinga na ponašanje potrošača
(Influence of neuromarketing on consumer behavior)

Autori
Šiško, Antonia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
30.09

Godina
2015

Stranica
38

Mentor
Palić, Mirko

Ključne riječi
neuromarketing; ponašanje potrošača
(neuromarketing; consumer behavior)

Sažetak
N/a

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šiško, Antonia
Utjecaj neuromarketinga na ponašanje potrošača, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Šiško, A. (2015) 'Utjecaj neuromarketinga na ponašanje potrošača', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}i\v{s}ko, Antonia}, year = {2015}, pages = {38}, keywords = {neuromarketing, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Utjecaj neuromarketinga na pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {neuromarketing, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}i\v{s}ko, Antonia}, year = {2015}, pages = {38}, keywords = {neuromarketing, consumer behavior}, title = {Influence of neuromarketing on consumer behavior}, keyword = {neuromarketing, consumer behavior}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font