Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 791756

Marketing putem Instagrama na primjeru modnih marki


Čengić, Ena
Marketing putem Instagrama na primjeru modnih marki, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 791756 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing putem Instagrama na primjeru modnih marki
(Instagram marketing of fashion brands)

Autori
Čengić, Ena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
24.09

Godina
2015

Stranica
38

Mentor
Palić, Mirko

Ključne riječi
marketing; Instagram; modne marke
(marketing; Instagram; fashion brands)

Sažetak
N/a

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čengić, Ena
Marketing putem Instagrama na primjeru modnih marki, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Čengić, E. (2015) 'Marketing putem Instagrama na primjeru modnih marki', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}engi\'{c}, Ena}, year = {2015}, pages = {38}, keywords = {marketing, Instagram, modne marke}, title = {Marketing putem Instagrama na primjeru modnih marki}, keyword = {marketing, Instagram, modne marke}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}engi\'{c}, Ena}, year = {2015}, pages = {38}, keywords = {marketing, Instagram, fashion brands}, title = {Instagram marketing of fashion brands}, keyword = {marketing, Instagram, fashion brands}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font