Pregled bibliografske jedinice broj: 790820
Izazovi uvođenja e-udžbenika u nastavi osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj
Izazovi uvođenja e-udžbenika u nastavi osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 59 (2016), 3/4; 231-248 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 790820 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi uvođenja e-udžbenika u nastavi osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj
(Challenges in Introducing E-Textbooks in Elementary and Secondary Schools in Republic of Croatia)
Autori
Zubac, Andreja ; Čanić, Dubravka
Izvornik
Vjesnik bibliotekara Hrvatske (0507-1925) 59
(2016), 3/4;
231-248
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
e-udžbenik ; e-knjiga ; obrazovanje ; udžbenik
(e-textbook ; e-book ; education ; textbook)
Sažetak
Oslanjajući se na činjenicu da broj e-udžbenika kao i njihova primjena u nastavnome procesu svakim danom sve više raste u svijetu, vidljivo je da on postaje sastavni dio primarnoga i sekundarnog obrazovanja. Cilj je rada prikazati okvir i izazove uvođenja e-udžbenika čitljivog na tabletu i ručnom čitaču u nastavu povezujući područje nakladništva i pedagogije. Svrha rada je uvođenje e-udžbenika u školsku nastavu te dokumente Republike Hrvatske koji su relevantni za to područje. U skladu s tim, u radu se ispituje i stav urednika školskih udžbenika u nakladničkim kućama o e-udžbeniku čitljivom na tabletu i ručnom čitaču u kontekstu nastavnoga procesa osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj. Rezultati istraživanja pokazali su da uvođenje e-udžbenika čitljivoga na ručnom čitaču i tabletu na nacionalnoj razini još uvijek nije u potpunosti moguće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Central and East European Online Library - CEEOL
- Francis
- CEEAS
- IBZ Online
- Information Science and Technology Abstracts
- LISA, LISTA