Pregled bibliografske jedinice broj: 789502
Oblikovanje nastavnih sadržaja na društvenim mrežama u visokoškolskom obrazovanju
Oblikovanje nastavnih sadržaja na društvenim mrežama u visokoškolskom obrazovanju // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 3; 309-326 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 789502 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oblikovanje nastavnih sadržaja na društvenim mrežama u visokoškolskom obrazovanju
(Higher Education Instructional Design on Social Networks)
Autori
Tomaš, Suzana
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 63
(2014), 3;
309-326
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
Edmodo ; Facebook ; oblikovanje nastavnog sadržaja ; vrednovanje oblikovanih nastavnih sadržaja
(Edmodo ; Facebook ; instructional design ; evaluation of instructional design)
Sažetak
Društvene mreže predstavljaju izazov u nastavnom procesu visokoškolske nastave jer su bliske studentima i neizostavni su dio njihova slobodnog vremena. One mogu uvesti promjene u model nastavnog procesa, preobražavajući učenje u pametne čvorove unutar dinamične i međuovisne mreže učenja. U radu se bavimo oblikovanjem i vrednovanjem oblikovanih nastavnih sadržaja na društvenim mrežama Edmodo i Facebook prema modelu ADDIE koji je prema svojim atributima generički i iteracijski proces unutar definiranih faza. Rezultati upitnika pokazali su visok stupanj slaganja s mogućnošću primjene društvenih mreža u obrazovne svrhe u visokoškolskom obrazovanju. Razlika između Edmoda i Facebooka zamjetna je u isporuci nastavnih sadržaja i u alatima za komunikaciju i suradnju. S tim u vezi, studenti su naveli da im je suradnja i komunikacija na društvenoj mreži Facebook dostupnija zbog programskog alata „chat“ i slanja privatnih poruka. Prednost u procesu učenja, poučavanja i testiranja znanja ima društvena mreža Edmodo zbog mogućnosti dijeljenja sadržaja (biblioteka), ispitivanja znanja pomoću kviza, formiranja grupa s kodovima te mogućnosti pristupa i sudjelovanja roditelja u nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija