Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 789502

Oblikovanje nastavnih sadržaja na društvenim mrežama u visokoškolskom obrazovanju


Tomaš, Suzana
Oblikovanje nastavnih sadržaja na društvenim mrežama u visokoškolskom obrazovanju // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 3; 309-326 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 789502 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Oblikovanje nastavnih sadržaja na društvenim mrežama u visokoškolskom obrazovanju
(Higher Education Instructional Design on Social Networks)

Autori
Tomaš, Suzana

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 63 (2014), 3; 309-326

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
Edmodo ; Facebook ; oblikovanje nastavnog sadržaja ; vrednovanje oblikovanih nastavnih sadržaja
(Edmodo ; Facebook ; instructional design ; evaluation of instructional design)

Sažetak
Društvene mreže predstavljaju izazov u nastavnom procesu visokoškolske nastave jer su bliske studentima i neizostavni su dio njihova slobodnog vremena. One mogu uvesti promjene u model nastavnog procesa, preobražavajući učenje u pametne čvorove unutar dinamične i međuovisne mreže učenja. U radu se bavimo oblikovanjem i vrednovanjem oblikovanih nastavnih sadržaja na društvenim mrežama Edmodo i Facebook prema modelu ADDIE koji je prema svojim atributima generički i iteracijski proces unutar definiranih faza. Rezultati upitnika pokazali su visok stupanj slaganja s mogućnošću primjene društvenih mreža u obrazovne svrhe u visokoškolskom obrazovanju. Razlika između Edmoda i Facebooka zamjetna je u isporuci nastavnih sadržaja i u alatima za komunikaciju i suradnju. S tim u vezi, studenti su naveli da im je suradnja i komunikacija na društvenoj mreži Facebook dostupnija zbog programskog alata „chat“ i slanja privatnih poruka. Prednost u procesu učenja, poučavanja i testiranja znanja ima društvena mreža Edmodo zbog mogućnosti dijeljenja sadržaja (biblioteka), ispitivanja znanja pomoću kviza, formiranja grupa s kodovima te mogućnosti pristupa i sudjelovanja roditelja u nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Suzana Tomaš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tomaš, Suzana
Oblikovanje nastavnih sadržaja na društvenim mrežama u visokoškolskom obrazovanju // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 3; 309-326 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Tomaš, S. (2014) Oblikovanje nastavnih sadržaja na društvenim mrežama u visokoškolskom obrazovanju. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (3), 309-326.
@article{article, author = {Toma\v{s}, Suzana}, year = {2014}, pages = {309-326}, keywords = {Edmodo, Facebook, oblikovanje nastavnog sadr\v{z}aja, vrednovanje oblikovanih nastavnih sadr\v{z}aja}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {63}, number = {3}, issn = {0037-654X}, title = {Oblikovanje nastavnih sadr\v{z}aja na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama u visoko\v{s}kolskom obrazovanju}, keyword = {Edmodo, Facebook, oblikovanje nastavnog sadr\v{z}aja, vrednovanje oblikovanih nastavnih sadr\v{z}aja} }
@article{article, author = {Toma\v{s}, Suzana}, year = {2014}, pages = {309-326}, keywords = {Edmodo, Facebook, instructional design, evaluation of instructional design}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {63}, number = {3}, issn = {0037-654X}, title = {Higher Education Instructional Design on Social Networks}, keyword = {Edmodo, Facebook, instructional design, evaluation of instructional design} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font