Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 788928

Cjeloživotno obrazovanje i društvo koje uči


Kakuk, Sara
Cjeloživotno obrazovanje i društvo koje uči, 2015. (ostalo).


CROSBI ID: 788928 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Cjeloživotno obrazovanje i društvo koje uči

Autori
Kakuk, Sara

Izvornik
Treća međunarodna konferencija ustanova za obrazovanje odraslih u Pečuhu, Mađarska, od 27. do 29. kolovoza 2015. godine u organizaciji Zajednica ustanova za obrazovanje odraslih Republike Hrvatske (ZUOO RH) i pokrovitelja glavnog konzula RH u Pečuhu

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2015

Ključne riječi
Cjeloživotno obrazovanje u društvu znanja

Sažetak
Kontinuirane socijalno-političke i ekonomske promjene, ubrzan znanstveno-tehnološki razvoj, posebno ekspanzija modernih i postmodernih formi tehnologije koji se dešavaju u suvremenom svijetu iznjedrile su pojam i fenomen "društvo koje uči". Njegove teorijske, odnosno, filozofsko -socijalne osnove nalaze se u koncepciji cjeloživotnog obrazovanja i učenja, kao i u pojmovima koji je podržavaju i elaboriraju, kao što su: informatičko društvo, postindustrijsko društvo, civilno društvo, globalno društvo. Jasni izazovi razvijenih zemalja predstavlja činjenica znanstveno- tehnološkog znanja koje se dramatično i nekontrolirano uvećava zahvaljujući progresivnom napretku i razvoju. Međusobna povezanost na globalnoj razini i informatizacija svih područja oblasti ljudskoga života predstavlja potrebu prilagođavanja novim izazovima koje suvremeno doba imperativno zahtjeva. Središte uspješnog razvoja predstavlja intelektualni kapital, ljudsko znanje i sposobnost. To podrazumijeva da obrazovanje i učenje postaju instrument i osnovna strategija društveno-ekonomskog razvoja. Imperativ postaje društvo koje uči. Riječ je o viziji socijalne evolucije u čijoj se osnovi nalazi doživotno obrazovanje i učenje. Oni određuju kvalitetu ljudskih resursa te se danas sve više naglašava njihova važnost za razvoj društva. Pojedince se nastoji motivirati i osposobiti za cjeloživotno učenje. Uz taj pojam vezana su i ključna znanja, vještine i stavovi koje pojedinac mora usvojiti kako bi se u potpunosti prilagodio društvu u kojemu živi. Rad će teorijski osvijestiti važnost cjeloživotnog obrazovanja te prikazati istraživanja o negativnom utjecaju depopulacije u Hrvatskoj na reprodukciju radne snage i obrazovnu politiku te nedovoljnu zainteresiranost za cjeloživotno obrazovanje komparirajući ga s europskim zemljama.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Sara Kakuk (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kakuk, Sara
Cjeloživotno obrazovanje i društvo koje uči, 2015. (ostalo).
Kakuk, S. (2015) Cjeloživotno obrazovanje i društvo koje uči. Treća međunarodna konferencija ustanova za obrazovanje odraslih u Pečuhu, Mađarska, od 27. do 29. kolovoza 2015. godine u organizaciji Zajednica ustanova za obrazovanje odraslih Republike Hrvatske (ZUOO RH) i pokrovitelja glavnog konzula RH u Pečuhu. Ostalo.
@unknown{unknown, author = {Kakuk, Sara}, year = {2015}, keywords = {Cjelo\v{z}ivotno obrazovanje u dru\v{s}tvu znanja}, title = {Cjelo\v{z}ivotno obrazovanje i dru\v{s}tvo koje u\v{c}i}, keyword = {Cjelo\v{z}ivotno obrazovanje u dru\v{s}tvu znanja} }
@unknown{unknown, author = {Kakuk, Sara}, year = {2015}, keywords = {Cjelo\v{z}ivotno obrazovanje u dru\v{s}tvu znanja}, title = {Cjelo\v{z}ivotno obrazovanje i dru\v{s}tvo koje u\v{c}i}, keyword = {Cjelo\v{z}ivotno obrazovanje u dru\v{s}tvu znanja} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font