Pregled bibliografske jedinice broj: 788213
Kompetencije učitelja u suvremenoj početnoj nastavi matematike
Kompetencije učitelja u suvremenoj početnoj nastavi matematike // Kompetencije suvremenog učitelja i odgojatalja - izazov za promjene / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 269-279
CROSBI ID: 788213 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetencije učitelja u suvremenoj početnoj nastavi matematike
(Competence of teachers in contemporary initial teaching of mathematics)
Autori
Mišurac, Irena ; Cindrić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kompetencije suvremenog učitelja i odgojatalja - izazov za promjene
Urednik/ci
Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2015
Raspon stranica
269-279
ISBN
978-953-7395-73-5
Ključne riječi
matematika, metodika nastave matematike, učitelj razredne nastave, učiteljski studij, ishodi učenja, kompetencije
(mathematics, mathematics teaching methods, class teacher, Teacher Education, learning outcomes, competences)
Sažetak
U radu se komparira tradicionalni model učenja matematike koji još uvijek dominira u našim školama i suvremeni pristup kojeg pokušavamo približiti budućim učiteljima razredne nastave. Ukazano je na nužnost definiranja jasnih i jednoznačnih ishoda učenja, kompatibilnih na nacionalnoj i europskoj razini. Prikazano je stanje obrazovanja učitelja u Hrvatskoj danas u kojem je očita raznolikost struktura studijskih programa, raznolikost matematičkih i metodičko matematičkih kolegija i njihovih karakteristika. Pojašnjene su i kategorizirane kompetencije koje se kroz studij moraju razviti kod budućih učitelja kako bi ih oni kroz vlastitu nastavu mogli razvijati kod svojih učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija