Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 787963

Slušanje glazbe u predškolskoj dobi


Ana Kuliš, mentor: Blašković, Jelena
Slušanje glazbe u predškolskoj dobi, 2015. (ostalo).


CROSBI ID: 787963 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Slušanje glazbe u predškolskoj dobi
(Listening to Music in Preschool Period)

Autori
Ana Kuliš, mentor: Blašković, Jelena

Izvornik
Učiteljski fakultet u Zagrebu - Odsjek u Petrinji, Petrinja

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2015

Ključne riječi
estetska uloga glazbe; glazba i emocije; podjela glazbe; slušanje glazbe; istraživanje
(aesthetic role of music; a division of music; listening to music; music and emotions; research)

Sažetak
Aktivno slušanje glazbe u predškolskoj dobi iskustvo je koje djeci može biti zanimljivo i u kojem bi trebala uživati. Predstavljanje glazbe zato treba biti pomno smišljeno te još bolje provedeno u djelo. Djeca često uživaju u aktivnostima koja im omogućavaju kreativno i slobodno izražavanje te u tim aktivnostima najčešće oslobađaju svoju maštu. Kada se djeci omoguće aktivnosti u kojima aktivno upoznaju svijet kroz svoja osjetila te ih se potakne na izražavanje doživljaja, olakšava im se razumijevanje vlastite percepcije te percepcije onoga što im se nudi kroz aktivnost odnosno glazbe. Reakcije djece na aktivno slušanje glazbe zanimljivo je zbog toga što su djeca u većini slučajeva podvrgnuta pasivnom slušanju glazbe ili drugim oblicima glazbenih aktivnosti poput obrade dječjih pjesmica i brojalica, sviranja na Orffovom instrumentariju i igrama s pjevanjem. U radu se istraživalo aktivno slušanje glazbe u predškolskoj dobi. Sudjelovala su djeca iz devet vrtićkih skupina (N=204) iz tri zagrebačka vrtića. Ispitivala se reakcija djece na aktivno slušanje glazbe kroz tri načina izražavanja – pokretom, likovnošću i verbalno. Pokazalo se da djeca reagiraju na glazbu pozitivno te se aktivno uključuju u aktivnost. Djeca su bila aktivni sudionici procesa te su pokazala veliki interes za takav tip glazbene aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Ana Kuliš, mentor: Blašković, Jelena
Slušanje glazbe u predškolskoj dobi, 2015. (ostalo).
Ana Kuliš, mentor: Blašković, Jelena (2015) Slušanje glazbe u predškolskoj dobi. Učiteljski fakultet u Zagrebu - Odsjek u Petrinji, Petrinja. Ostalo.
@unknown{unknown, year = {2015}, keywords = {estetska uloga glazbe, glazba i emocije, podjela glazbe, slu\v{s}anje glazbe, istra\v{z}ivanje}, title = {Slu\v{s}anje glazbe u pred\v{s}kolskoj dobi}, keyword = {estetska uloga glazbe, glazba i emocije, podjela glazbe, slu\v{s}anje glazbe, istra\v{z}ivanje} }
@unknown{unknown, year = {2015}, keywords = {aesthetic role of music, a division of music, listening to music, music and emotions, research}, title = {Listening to Music in Preschool Period}, keyword = {aesthetic role of music, a division of music, listening to music, music and emotions, research} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font