Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 787504

Kognitivni procesi uključeni u učenje i strategije učenja


Maričić, Antonija
Kognitivni procesi uključeni u učenje i strategije učenja // “Infinitus – knowledge sharing in dyslexia teaching” - simpozij za srednjoškolske nastavnike
Zagreb, Hrvatska, 2015. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)


CROSBI ID: 787504 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kognitivni procesi uključeni u učenje i strategije učenja
(Cognitive processes in learning and learning strategies)

Autori
Maričić, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
“Infinitus – knowledge sharing in dyslexia teaching” - simpozij za srednjoškolske nastavnike

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 18.11.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
učenje; kognitivni procesi uključeni u učenje; strategije učenja; učiti kako učiti
(learning; cognitive processes in learning; learning strategies; learning how to learn)

Sažetak
Kako je cilj poučavanja poticanje učenika/ca na učenje koje će rezultirati razumijevanjem i mogućnošću upotrebe naučenog, nužan preduvjet za ostvarenje tog cilja predstavlja poznavanje procesa učenja. Strategije učenja predstavljaju izbore učenika/ca kako će učiti i obrađivati informacije. Razvijenost kompetencije “učiti kako učiti” - jedna od ključnih ciljeva obrazovanja, kao i ključna karakteristika pojedinca u 21. stoljeću.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Antonija Maričić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Maričić, Antonija
Kognitivni procesi uključeni u učenje i strategije učenja // “Infinitus – knowledge sharing in dyslexia teaching” - simpozij za srednjoškolske nastavnike
Zagreb, Hrvatska, 2015. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
Maričić, A. (2015) Kognitivni procesi uključeni u učenje i strategije učenja. U: “Infinitus – knowledge sharing in dyslexia teaching” - simpozij za srednjoškolske nastavnike.
@article{article, author = {Mari\v{c}i\'{c}, Antonija}, year = {2015}, keywords = {u\v{c}enje, kognitivni procesi uklju\v{c}eni u u\v{c}enje, strategije u\v{c}enja, u\v{c}iti kako u\v{c}iti}, title = {Kognitivni procesi uklju\v{c}eni u u\v{c}enje i strategije u\v{c}enja}, keyword = {u\v{c}enje, kognitivni procesi uklju\v{c}eni u u\v{c}enje, strategije u\v{c}enja, u\v{c}iti kako u\v{c}iti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mari\v{c}i\'{c}, Antonija}, year = {2015}, keywords = {learning, cognitive processes in learning, learning strategies, learning how to learn}, title = {Cognitive processes in learning and learning strategies}, keyword = {learning, cognitive processes in learning, learning strategies, learning how to learn}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font