Pregled bibliografske jedinice broj: 787504
Kognitivni procesi uključeni u učenje i strategije učenja
Kognitivni procesi uključeni u učenje i strategije učenja // “Infinitus – knowledge sharing in dyslexia teaching” - simpozij za srednjoškolske nastavnike
Zagreb, Hrvatska, 2015. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 787504 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kognitivni procesi uključeni u učenje i strategije učenja
(Cognitive processes in learning and learning strategies)
Autori
Maričić, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
“Infinitus – knowledge sharing in dyslexia teaching” - simpozij za srednjoškolske nastavnike
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 18.11.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
učenje; kognitivni procesi uključeni u učenje; strategije učenja; učiti kako učiti
(learning; cognitive processes in learning; learning strategies; learning how to learn)
Sažetak
Kako je cilj poučavanja poticanje učenika/ca na učenje koje će rezultirati razumijevanjem i mogućnošću upotrebe naučenog, nužan preduvjet za ostvarenje tog cilja predstavlja poznavanje procesa učenja. Strategije učenja predstavljaju izbore učenika/ca kako će učiti i obrađivati informacije. Razvijenost kompetencije “učiti kako učiti” - jedna od ključnih ciljeva obrazovanja, kao i ključna karakteristika pojedinca u 21. stoljeću.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija