Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 787472

Planogram kao alat unapređenja prodaje u ljekarni za kućne ljubimce


Cerjan, Ivana
Planogram kao alat unapređenja prodaje u ljekarni za kućne ljubimce, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 787472 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Planogram kao alat unapređenja prodaje u ljekarni za kućne ljubimce
(Planogram as a tool for improving sales in the pet pharmacy)

Autori
Cerjan, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.10

Godina
2015

Stranica
73

Mentor
Petljak, Kristina

Ključne riječi
upravljanje kategorijama proizvoda ; planogram ; unapređenje prodaje ; ljekarna za kućne ljubimce
(category management ; planogram ; sales promotion ; pet pharmacy)

Sažetak
Upravljanje kategorijama proizvoda obuhvaća proces svrstavanja proizvoda u robne kategorije. Kategorija proizvoda je određena, mjerljiva grupa proizvoda ili usluga kojima se može upravljati, a potrošači je percipiraju kao međusobno povezanu. Robne kategorije dobivaju sve veći značaj u upravljanju prodajnim procesom. Kod upravljanja kategorijama proizvoda pristupa se kategorijama kao samostalnim poslovnim jedinicama. Robne kategorije dobivaju samostalnost u upravljanju, odgovornost za profitabilnost, obrtaj zaliha i promet. Cilj rada je istražiti kako upravljanje kategorijama proizvoda i izrada planograma utječe na ponašanje potrošača prilikom odabira proizvoda na polici, kao i na poslovni rezultat maloprodavača. Istraživanje je provedeno u ljekarni za kućne ljubimce. Provedeno je kroz 5 koraka koji obuhvaćaju analizu trenutnog stanja i izradu realograma, prikupljanje povijesnih podataka o asortimanu proizvoda, izradu stabla odlučivanja, preslagivanje prodavaonice, te praćenje i analizu promjena. Prema rezultatima istraživanja, upravljanje kategorijama proizvoda i pravilno pozicioniranje proizvoda na police može pozitivno utjecati na rezultata prodaje proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Petljak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cerjan, Ivana
Planogram kao alat unapređenja prodaje u ljekarni za kućne ljubimce, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Cerjan, I. (2015) 'Planogram kao alat unapređenja prodaje u ljekarni za kućne ljubimce', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Cerjan, Ivana}, year = {2015}, pages = {73}, keywords = {upravljanje kategorijama proizvoda, planogram, unapre\djenje prodaje, ljekarna za ku\'{c}ne ljubimce}, title = {Planogram kao alat unapre\djenja prodaje u ljekarni za ku\'{c}ne ljubimce}, keyword = {upravljanje kategorijama proizvoda, planogram, unapre\djenje prodaje, ljekarna za ku\'{c}ne ljubimce}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Cerjan, Ivana}, year = {2015}, pages = {73}, keywords = {category management, planogram, sales promotion, pet pharmacy}, title = {Planogram as a tool for improving sales in the pet pharmacy}, keyword = {category management, planogram, sales promotion, pet pharmacy}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font