Pregled bibliografske jedinice broj: 787472
Planogram kao alat unapređenja prodaje u ljekarni za kućne ljubimce
Planogram kao alat unapređenja prodaje u ljekarni za kućne ljubimce, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 787472 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Planogram kao alat unapređenja prodaje u ljekarni za kućne ljubimce
(Planogram as a tool for improving sales in the pet pharmacy)
Autori
Cerjan, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.10
Godina
2015
Stranica
73
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
upravljanje kategorijama proizvoda ; planogram ; unapređenje prodaje ; ljekarna za kućne ljubimce
(category management ; planogram ; sales promotion ; pet pharmacy)
Sažetak
Upravljanje kategorijama proizvoda obuhvaća proces svrstavanja proizvoda u robne kategorije. Kategorija proizvoda je određena, mjerljiva grupa proizvoda ili usluga kojima se može upravljati, a potrošači je percipiraju kao međusobno povezanu. Robne kategorije dobivaju sve veći značaj u upravljanju prodajnim procesom. Kod upravljanja kategorijama proizvoda pristupa se kategorijama kao samostalnim poslovnim jedinicama. Robne kategorije dobivaju samostalnost u upravljanju, odgovornost za profitabilnost, obrtaj zaliha i promet. Cilj rada je istražiti kako upravljanje kategorijama proizvoda i izrada planograma utječe na ponašanje potrošača prilikom odabira proizvoda na polici, kao i na poslovni rezultat maloprodavača. Istraživanje je provedeno u ljekarni za kućne ljubimce. Provedeno je kroz 5 koraka koji obuhvaćaju analizu trenutnog stanja i izradu realograma, prikupljanje povijesnih podataka o asortimanu proizvoda, izradu stabla odlučivanja, preslagivanje prodavaonice, te praćenje i analizu promjena. Prema rezultatima istraživanja, upravljanje kategorijama proizvoda i pravilno pozicioniranje proizvoda na police može pozitivno utjecati na rezultata prodaje proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina