Pregled bibliografske jedinice broj: 786100
Navike i preferencije potrošača kupinovog vina u funkciji ekoturi u Slavoniji i Baranji
Navike i preferencije potrošača kupinovog vina u funkciji ekoturi u Slavoniji i Baranji // 1. znanstvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem / Radišić Lakoš Tanja, Bratić Ivana, Grubišić Anita, Marguš Drago, Mečev Dijana, pavlović Marina, Poljičak Ivica, Radišić Marko, Šišara Ivana, Urem Frane. (ur.).
Šibenik, 2013. str. 588-596 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 786100 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Navike i preferencije potrošača kupinovog vina u funkciji ekoturi u Slavoniji i Baranji
(Habits and consumer preferences eco blackberry wine operational ecoturism in Slavonia and Baranja)
Autori
(Tolušić, Marija ; Tolušić, Zrinka ; Tolušić, Zdravko)
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
1. znanstvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem
/ Radišić Lakoš Tanja, Bratić Ivana, Grubišić Anita, Marguš Drago, Mečev Dijana, pavlović Marina, Poljičak Ivica, Radišić Marko, Šišara Ivana, Urem Frane. - Šibenik, 2013, 588-596
Skup
Izazovi današnjice turizam danas-za sutra
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 19.09.2013. - 20.09.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
eko proizvodnja ; održivi razvitak ; Istočna Hrvatska ; eko kupinovo vino ; navike i preferencije ; istraživanje ; turizam ; eko turizam
(organic production ; sustainable development ; Eastern part of Croatia ; eco blackberry ; wine ; habits and preferences ; research ; tourism ; eco-tourism)
Sažetak
Radom se želi omogućiti shvaćanje osnovnih termina, odnosno osigurati određenu teoretsku podlogu za razumijevanje ključnih pojmova vezanih uz, prije svega, navike i preferencije potrošača o njihovim kupovnim navikama eko kupinovog vina, te o tome kolika je mogućnost implementacije oga proizvoda u segment ekoturizma. Cilj je doprinjeti stvaranju jasnije slike o tome na koji način se može unaprijediti podizanje kvalitete usluge u Istočnoj Hrvatskoj stvaranjem proizvoda i usluga koje potrošači žele i koje njima privlače pažnju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Odjel za kulturologiju