Pregled bibliografske jedinice broj: 785893
Gerila marketing na primjeru vinskih cesta u Baranji
Gerila marketing na primjeru vinskih cesta u Baranji // 1. znastvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem / Radišić Lakoš Tanja, Bratić Ivana, Grubišić Anita, Marguš Drago, Mečev Dijana, pavlović Marina, Poljičak Ivica, Radišić Marko, Šišara Ivana, Urem Frane. (ur.).
Šibenik, 2013. str. 656-666 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 785893 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Gerila marketing na primjeru vinskih cesta u Baranji
(Guerilla Marketing on the example of the wine roads in Baranja)
Autori
(Tolušić, Marija ; Tolušić, Zrinka ; Tolušić, Zdravko)
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
1. znastvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem
/ Radišić Lakoš Tanja, Bratić Ivana, Grubišić Anita, Marguš Drago, Mečev Dijana, pavlović Marina, Poljičak Ivica, Radišić Marko, Šišara Ivana, Urem Frane. - Šibenik, 2013, 656-666
Skup
Izazovi današnjice turizam danas-sutra
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 19.09.2013. - 20.09.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
turizam ; vinske ceste ; gerila marketing ; vinski maraton ; Baranja
(tourism ; wine roads ; guerilla Marketing ; wine marathon ; Baranja)
Sažetak
Bogatstvo prirodne i kulturne baštine Baranje je nebrušeni biser različitih oblika turizma, a jedan od njih je i vinski turizam. Nažalost, postojeći potencijali nedovoljno su iskorišteni. Nositelji turizma u Baranji su mali i srednji poduzetnici. Oni nemaju dovoljno financijskih sredstava koja bi usmjerili u promociju svoga rada. Potpora koju pružaju turistička zajednica i druge društvene institucije je nedostatna. Upravo to je razlog i temelj za primjenu gerila strategije marketinga. Gerila marketing temelji se na minimalnim financijskim sredstvima i velikoj kreativnosti /mašti/ energiji i vremenu. Cilj gerila marketinga je šokirati, iznenaditi i zainteresirati potencijalne potrošače, doprijeti do potrošačeve podsvijesti, odnosno pokrenuti međusobnu interakciju koja će utjecati na potrošačevo ponašanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Odjel za kulturologiju