Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 785893

Gerila marketing na primjeru vinskih cesta u Baranji


(Tolušić, Marija; Tolušić, Zrinka; Tolušić, Zdravko)
Gerila marketing na primjeru vinskih cesta u Baranji // 1. znastvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem / Radišić Lakoš Tanja, Bratić Ivana, Grubišić Anita, Marguš Drago, Mečev Dijana, pavlović Marina, Poljičak Ivica, Radišić Marko, Šišara Ivana, Urem Frane. (ur.).
Šibenik, 2013. str. 656-666 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 785893 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Gerila marketing na primjeru vinskih cesta u Baranji
(Guerilla Marketing on the example of the wine roads in Baranja)

Autori
(Tolušić, Marija ; Tolušić, Zrinka ; Tolušić, Zdravko)

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
1. znastvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem / Radišić Lakoš Tanja, Bratić Ivana, Grubišić Anita, Marguš Drago, Mečev Dijana, pavlović Marina, Poljičak Ivica, Radišić Marko, Šišara Ivana, Urem Frane. - Šibenik, 2013, 656-666

Skup
Izazovi današnjice turizam danas-sutra

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 19.09.2013. - 20.09.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
turizam ; vinske ceste ; gerila marketing ; vinski maraton ; Baranja
(tourism ; wine roads ; guerilla Marketing ; wine marathon ; Baranja)

Sažetak
Bogatstvo prirodne i kulturne baštine Baranje je nebrušeni biser različitih oblika turizma, a jedan od njih je i vinski turizam. Nažalost, postojeći potencijali nedovoljno su iskorišteni. Nositelji turizma u Baranji su mali i srednji poduzetnici. Oni nemaju dovoljno financijskih sredstava koja bi usmjerili u promociju svoga rada. Potpora koju pružaju turistička zajednica i druge društvene institucije je nedostatna. Upravo to je razlog i temelj za primjenu gerila strategije marketinga. Gerila marketing temelji se na minimalnim financijskim sredstvima i velikoj kreativnosti /mašti/ energiji i vremenu. Cilj gerila marketinga je šokirati, iznenaditi i zainteresirati potencijalne potrošače, doprijeti do potrošačeve podsvijesti, odnosno pokrenuti međusobnu interakciju koja će utjecati na potrošačevo ponašanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Odjel za kulturologiju


Citiraj ovu publikaciju:

(Tolušić, Marija; Tolušić, Zrinka; Tolušić, Zdravko)
Gerila marketing na primjeru vinskih cesta u Baranji // 1. znastvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem / Radišić Lakoš Tanja, Bratić Ivana, Grubišić Anita, Marguš Drago, Mečev Dijana, pavlović Marina, Poljičak Ivica, Radišić Marko, Šišara Ivana, Urem Frane. (ur.).
Šibenik, 2013. str. 656-666 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
(Tolušić, M., Tolušić, Z. & Tolušić, Z. (2013) Gerila marketing na primjeru vinskih cesta u Baranji. U: Radišić Lakoš Tanja, Bratić Ivana, Grubišić Anita, Marguš Drago, Mečev Dijana, pavlović Marina, Poljičak Ivica, Radišić Marko, Šišara Ivana, Urem Frane. (ur.)1. znastvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem.
@article{article, author = {(Tolu\v{s}i\'{c}, Marija and Tolu\v{s}i\'{c}, Zrinka and Tolu\v{s}i\'{c}, Zdravko)}, year = {2013}, pages = {656-666}, keywords = {turizam, vinske ceste, gerila marketing, vinski maraton, Baranja}, title = {Gerila marketing na primjeru vinskih cesta u Baranji}, keyword = {turizam, vinske ceste, gerila marketing, vinski maraton, Baranja}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {(Tolu\v{s}i\'{c}, Marija and Tolu\v{s}i\'{c}, Zrinka and Tolu\v{s}i\'{c}, Zdravko)}, year = {2013}, pages = {656-666}, keywords = {tourism, wine roads, guerilla Marketing, wine marathon, Baranja}, title = {Guerilla Marketing on the example of the wine roads in Baranja}, keyword = {tourism, wine roads, guerilla Marketing, wine marathon, Baranja}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font