Pregled bibliografske jedinice broj: 785419
Uloga odgojitelja u suradničkom učenju djece predškolske dobi
Uloga odgojitelja u suradničkom učenju djece predškolske dobi, 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Dislocirani studij u Slavonskom Brodu, Osijek
CROSBI ID: 785419 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga odgojitelja u suradničkom učenju djece predškolske dobi
(The role of educators in cooperative learning among preschool children)
Autori
Bjelobrk, Zdenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet, Dislocirani studij u Slavonskom Brodu
Mjesto
Osijek
Datum
26.09
Godina
2012
Stranica
30
Mentor
Mlinarević, Vesnica
Ključne riječi
suradničko učenje; odgojitelj; dokumentacija odgojitelja; okruženje
(cooperative learning; educator; educators' data collection; surrounding)
Sažetak
Predškolski odgoj predstavlja specifičan dio odgojno-obrazovnog sustava koji se bavi odgojem i obrazovanjem djece predškolske dobi, što ga čini različitim od ostalih razina odgoja i obrazovanja. U dječjem vrtiću je potrebno stvarati ozračje za rasprave djece i odgojitelja, jer rasprava je temelj suradničkog učenja djece i odraslih u vrtiću. Dječje rasprave potiču djecu na razmišljanje, propitivanje i objašnjavanje vlastitih stavova te rješavanje problema s ostalim članovima grupe. Rasprave podcţavaju proces suradničkog učenja, odnosno zajedničku konstrukciju novog znanja djece. Uloga odgojitelja u suvremenom pristupu učenja djece u predškolskoj ustanovi može se sažeti na stvaranje i stalno oplemenjivanje okruženja, kontinuirano promatranje djece i proučavanje njihovih aktivnosti te prikupljanje dokumentacije o tim aktivnostima kao podloge za razvoj rasprava djece svojstvenih suradničkom učenju. Odgojitelj temelji svoj pristup djeci i učenju djece na ideji da djeca uče čineći i surađujući s drugom djecom u bogatom i raznovrsnom okruženju koje podrazumijeva zanimljive materijale koji potiču na aktivnost i suradnju djece. Rad daje analizu percepcije osobnih i profesionalnih uloga odgojitelja u suradničkom učenju djece predškolske dobi
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija