Pregled bibliografske jedinice broj: 785415
Pripremanje centara aktivnosti u odgojnoj skupini
Pripremanje centara aktivnosti u odgojnoj skupini, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Dislocirani studij u Slavonskom Brodu, Osijek
CROSBI ID: 785415 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pripremanje centara aktivnosti u odgojnoj skupini
(Preparation of activity centers for children in kindergarten groups)
Autori
Hiler, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet, Dislocirani studij u Slavonskom Brodu
Mjesto
Osijek
Datum
18.09
Godina
2013
Stranica
25
Mentor
Mlinarević, Vesnica
Ključne riječi
prostor za djecu; centri aktivnosti; igra; životno iskustvo; dječji vrtić
(space for children; activity centers; playing; life experience; kindergarten)
Sažetak
Razni autori u svojim knjigama spominju važnost okruženja u kojemu se dijete nalazi. Primjerice, Petrović-Sočo smatra prostor kao važan segment kulture. Tvrdi da dobro organiziran prostor može odražavati odgojno-obrazovnu filozofiju ustanove koju je u određenoj mjeri moguće dekodirati već pri prvom razgledavanju unutrašnjosti zgrade (Petrović-Sočo, 2007). Drugi autori Bredekamp i Rosegrant (1995) navode da prostor u kojemu djeca žive i uče treba biti raspoređen po centrima aktivnosti unutar odgojne skupine. Ti centri aktivnosti omogućuju različite vrste aktivnosti i iskustava, trebaju biti organizirani na način da podržavaju visoku razinu autonomije djeteta i omogućuju i potiču socijalne interakcije. Dok Stevanović u svojoj knjizi o predškolskoj pedagogiji govori o učenju predškolskog djeteta. Tvrdi da se ono zasniva na igri, konkretnim životnim iskustvima i imitiranjem ili realnim životnim situacijama. Predškolski odgoj se zasniva na širim društvenim, obiteljskim i dječjim interesima s ciljem da sve aktivnosti budu usmjerene na dobro djeteta (Stevanović, 2000).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija